Hejsa,
Jeg har lige brug for andres syn på sagen. Om det er mig der er en pivskid, og bare skal lære at leve med at min datter bliver stor
Vi har, efter vi er flyttet, fået nye, virkelig gode naboer. Min datter på snart 5 år er blevet bedste veninde med deres jævnaldrende datter, som hun også går i børnehave med.
Hun har indtil for et halvt års tid siden ikke haft specielt mange legeaftaler. Men nu er det rigtig tit, at de leger sammen efter børnehave. Tit ringer vores nabo fra børnehaven, når hun skal hente sin datter, og spørger om hun skal snuppe vores med hjem, og uha hun kan også bare spise med 3 timer senere. Hun har også "travlt" med, at de kan prøve og sove sammen. Ej, skal nok være sød. Elsker virkelig vores nye naboer, men det kan også godt blive lidt for meget, synes jeg, og jeg føler ikke jeg gengælde al hendes overskud til at have andres børn på besøg hele tiden. (De er dog selvfølgelig også ofte her)
Men ja, er det mig der bare må vænne mig til det, og udelukkende se det som en gave? Eller kan børn på ikke engang 5, have for mange legeaftaler?
Anmeld
Citér