hautecouture skriver:
Hvornår ringede I til fødegangen 2. gang?
Jeg har haft tiltagende veer gennem hele dagen (med et ophold på et par timer i eftermiddags) - lige nu er der godt nok 8-9 minutter mellem, men hold nu KÆFT hvor gør de ondt! Varer ca 1,5 minut.. og så er jeg bare SÅ træt fordi de startede så småt kl 5 i morges
Ved den første tog jeg ikke tid, der ringede jeg bare da jeg begyndte at blive nervøs for, at være hjemme.. jeg er ikke nervøs endnu, men vil ærligt talt hellere være på sygehuset da det, med den første, pludselig gik stærkt ... Men gider jo heller ikke tage derind for at blive sendt hjem igen
Hvorfor var det egentlig liiige jeg synes det var en knaldgod idé at få et barn mere?! 
(AV)

Håber du allerede har født en velskabt lille dreng eller pige 
Ved min 2. Fødsel ringede jeg da der var 10 minutter imellem veerne. Jeg havde på det tidspunkt haft veer i knap 1,5 time. Vi blev bedt om at køre på sygehuset med det samme, da min første fødsel gik forholdsvist stærk (4 timer fra første ve til han er født). Vi har en times kørsel til sygehus og da vi ankom til sygehuset var der 2 minutter imellem veerne. Jeg var åbnet 8 cm. Min søn blev født 25 min efter ankomst (kl 21:05) til sygehus.
Vi var alle hjemme ved storebror igen kl 00:30
En hurtig, nem og god fødsel - dog ikke uden smerter 
Anmeld
Citér