Hvornår ringede I 2. gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
12 svar
18 synes godt om
14. januar 2017

hautecouture

Hvornår ringede I til fødegangen 2. gang?

Jeg har haft tiltagende veer gennem hele dagen (med et ophold på et par timer i eftermiddags) - lige nu er der godt nok 8-9 minutter mellem, men hold nu KÆFT hvor gør de ondt! Varer ca 1,5 minut.. og så er jeg bare SÅ træt fordi de startede så småt kl 5 i morges ����

Ved den første tog jeg ikke tid, der ringede jeg bare da jeg begyndte at blive nervøs for, at være hjemme.. jeg er ikke nervøs endnu, men vil ærligt talt hellere være på sygehuset da det, med den første, pludselig gik stærkt ... Men gider jo heller ikke tage derind for at blive sendt hjem igen ��

Hvorfor var det egentlig liiige jeg synes det var en knaldgod idé at få et barn mere?!  (AV)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2017

Berta

hautecouture skriver:

Hvornår ringede I til fødegangen 2. gang?

Jeg har haft tiltagende veer gennem hele dagen (med et ophold på et par timer i eftermiddags) - lige nu er der godt nok 8-9 minutter mellem, men hold nu KÆFT hvor gør de ondt! Varer ca 1,5 minut.. og så er jeg bare SÅ træt fordi de startede så småt kl 5 i morges ����

Ved den første tog jeg ikke tid, der ringede jeg bare da jeg begyndte at blive nervøs for, at være hjemme.. jeg er ikke nervøs endnu, men vil ærligt talt hellere være på sygehuset da det, med den første, pludselig gik stærkt ... Men gider jo heller ikke tage derind for at blive sendt hjem igen ��

Hvorfor var det egentlig liiige jeg synes det var en knaldgod idé at få et barn mere?!  (AV)

Ja AV - men du har veer - og skal snart føde�� Det bliver godt. 

Jeg ringede 2. gang da der var 2,5-3 min ml veerne - og de varede lige knap 1 min. På det tidspunkt havde jeg haft veer i ca 4 timer. Jeg kom ind og var så kun 3 cm åben (spørg lige om jeg var skuffet). Men jeg tudede og sagde de ikke måtte sende mig hjem - og der gjorde de heller ikke. 2 timer senere havde jeg født vores dreng - og 3 timer efter det var vi hjemme igen. Ingen komplikationer - og det hele gik bare nemmere 2. gang. 

Pøj Pøj 

Sender mere vestøv - så du kan få ondt lidt hyppigere ��

Berta 

Anmeld Citér

14. januar 2017

Maalene

Jeg venter mit 2. barn, så kan desværre ikke hjælpe dig med spørgsmålet - men vil bare ønske alt mulig held og lykke med den forestående fødsel - hvor er det vildt 

Anmeld Citér

14. januar 2017

Jems

Ring og snak med dem 

Held og lykke med fødslen

Anmeld Citér

14. januar 2017

Berta

Har du født?

Håber det er gået godt ��

Anmeld Citér

15. januar 2017

hautecouture

Jeg ringede til fødegangen 01.30 og talte med en sød jordemoder som synes jeg skulle vente lidt - hvis jeg var tryg nok ved det. For med 8 min mellem veerne kunne det have lange udsigter. Én time senere, 02.30, er der 6 min mellem og jeg ringer igen og forklarer at veerne er meget smertefulde og jeg gerne vil ind. Vi kører og bliver indskrevet på fødegangen kl 03.00 sharp - jeg fødte lillesøster 04.48  Ingen komplikationer, men alligevel en meget værre fødsel end den første. Den sidste time var ét stort, rodet smertehelvede - fy for satan nogle grimme veer  Min drøm om 3 børn er i hvert fald sat på stand-by foreløbig! 

Anmeld Citér

15. januar 2017

Cassandra

hautecouture skriver:

Jeg ringede til fødegangen 01.30 og talte med en sød jordemoder som synes jeg skulle vente lidt - hvis jeg var tryg nok ved det. For med 8 min mellem veerne kunne det have lange udsigter. Én time senere, 02.30, er der 6 min mellem og jeg ringer igen og forklarer at veerne er meget smertefulde og jeg gerne vil ind. Vi kører og bliver indskrevet på fødegangen kl 03.00 sharp - jeg fødte lillesøster 04.48  Ingen komplikationer, men alligevel en meget værre fødsel end den første. Den sidste time var ét stort, rodet smertehelvede - fy for satan nogle grimme veer  Min drøm om 3 børn er i hvert fald sat på stand-by foreløbig! 

Stort tillykke med prinsessen

Anmeld Citér

15. januar 2017

Berta

hautecouture skriver:

Tillykke med lillesøster 

Det gør mega rocker ondt når det går stærkt til sidst. Men hun er ude - og du klarede det - det er sejt. Nyd hende - den allerførste tid er speciel. Men det ved du jo da det er nr. 2. 

(Og nr. 3 (og 4, 5 og 6) behøver du ikke tage stilling til lige nu )

Berta 

Anmeld Citér

15. januar 2017

komodo

hautecouture skriver:

Årrhhh stort tillykke med lillesøster, så er det endelig overstået og du kan nyde resultatet af dine anstrengelser, det var en god nyhed at stå op til 

Anmeld Citér

15. januar 2017

L-Mortil3

Kæmpe stort tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.