Fravalgt/fravælge familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Nogen der har fravalgt eller er blevet fravalgt af famile?

Mange kender til at have fravalgt sin famile især forældre en søster osv 

Men er der nogen der kender til at være den fravalgte?

At i er fravalgt af jeres forældre? en søskende osv ?

Hvordan påvirker det jeres liv og ser jeres børn stadig deres bedsteforældre ?

Og hvad har grunden til fravælgelsen været?

Man kan svare anonymt.

Jeg har ingen kontakt med min søster. 

Min søster er meget speciel på den knap så fede måde, hun har svært ved at onde andre mennesker at have det godt og er faktisk mere eller mindre ligeglad med alle andre end hende selv og ønsker ikke at tage ansvar for sine egne handlinger og udtalelser. 

Jeg har det fint med at vi ingen kontakt har, da jeg har forsøgt at række hånden ud flere gange, men hun mener ikke hun bærer noget ansvar for den dårlige kommunikation, og derfor kan vi ikke have et forhold. 

Det sværeste er i forhold til vores forældre. Hun ser dem dog sjældent. 

Men det vigtigste for mig er at omgive mig med folk som vil mig det godt, og som bidrager med god energi

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2017

Benjamins'mor

Ved ikke om jeg vil kalde det fravalgt, men jeg har ingen kontakt med min fars familie. Kun med min far og hans kone, vi skriver indimellem sammen og besøger hinanden - men ikke nær så tit som med min mor og svigerforældre. 

Jeg kan sagtens snakke med dem hvis jeg møder dem, men de er personligt langt fra min virkelighed og meget anderledes end det jeg er opvokset med hos min mor. Min farmor har fx. mødt min søn én gang, til hendes fødselsdag for 5 år siden. Han er i dag 6 år og jeg har også en pige på 3 år som hun aldrig har mødt. 

Anmeld Citér

14. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Nogen der har fravalgt eller er blevet fravalgt af famile?

Mange kender til at have fravalgt sin famile især forældre en søster osv 

Men er der nogen der kender til at være den fravalgte?

At i er fravalgt af jeres forældre? en søskende osv ?

Hvordan påvirker det jeres liv og ser jeres børn stadig deres bedsteforældre ?

Og hvad har grunden til fravælgelsen været?

Man kan svare anonymt.

Min søster har valgt mig og min familie fra - hun er enormt dygtig til at vende alt til hendes fordel og da jeg stillede spørgsmål ved det valgte hun os fra og i dag har min mor og far også valgt mig og mine børn plus deres søn min bror fra. Hvad hun har sagt ved jeg ikke, men det er 3 år siden og ingen ønskede at tale om det. Min bror og jeg har vores 100% på det rene, men det gør ondt at se mine børn valgt fra. Kan se på Facebook min søster lever et sorgløs liv og hun roser tit sig selv og mine forældre for alt det de gør for hende. 

Anmeld Citér

14. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Min søster har valgt mig og min familie fra - hun er enormt dygtig til at vende alt til hendes fordel og da jeg stillede spørgsmål ved det valgte hun os fra og i dag har min mor og far også valgt mig og mine børn plus deres søn min bror fra. Hvad hun har sagt ved jeg ikke, men det er 3 år siden og ingen ønskede at tale om det. Min bror og jeg har vores 100% på det rene, men det gør ondt at se mine børn valgt fra. Kan se på Facebook min søster lever et sorgløs liv og hun roser tit sig selv og mine forældre for alt det de gør for hende. 

Åh det gør mig ondt men er også sådan hos mig, mine forældre gør ALT for mine søstre (jeg har en anden far) og det var altid mig som skulle gå til dem. Sætter jeg de mindste krav, bla om at blive talt pænt til satte det himmel og hav i værk. Pludselig ud af det blå, ville de ikke tale med mig og svinede mig til, så vi har nu ingen kontakt 

Anmeld Citér

14. januar 2017

Anonym

Min far fravalgte mig da jeg var yngre, sidst jeg så ham var i kirken til min konfirmation, det er snart 7 år siden. Har lidt kontakt engang imellem, men han har ny kone og en datter omkring 2 år ældre end min egen. Såeh ja, vi lidt on/off men inden min datter kom til verden, var der ingen kontakt overhovedet, kun få gange tillykke med fødsesdagen. Min datter har ALDRIG set ham, det virker ikke som han er ønsket det. Men ønsker han det en dag, så skal han have lov, og indtil den dag, er min mors nye kæreste hendes 'morfar'

Min farmor, valgte mig fra da jeg var gravid. Hun skældte min mor rigtig meget ud, fordi hun kunne og skulle bare..... Jaer... Og siden har vi ikke hørt fra hende, der valgte min storebror selv hende fra, fordi sådan mente han ikke hun skulle behandle mig. Men igen hun har aldrig kunne fordrage min mor, så det var sikkert et perfekt udspring fra vores liv for hende Så hun er ikke rigtig en man savner helt vildt, andet end tanken er trist hun ikke vil se os. Men jeg kunne jo ikke være bekendt at gøre hende til oldemor i sådan en 'tidlig' alder....  Min farmor er ret speciel 

Så jeg er fravalgt, min datter ved ikke noget, men hun skal nok få noget afvide, hvis hun spørger når hun bliver ældre, for der er intet at skjule overhovedet Og vil hun til den tid i kontakt med dem, vil jeg da gøre mit bedste for det kunne lade sig gøre

Anmeld Citér

14. januar 2017

migxher

Jeg har fravalgt min mor, og hun har vel nærmest også fravalgt mig lidt kompliceret. Hun har ikke set nogen af mine børn, hverken ham på 22 måneder eller ham på 3 måneder.

Der var engang hvor det var hår, men nu har jeg det fint med sådan som det er.

Min mormor snakker jeg dog stadig med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.