Min far fravalgte mig da jeg var yngre, sidst jeg så ham var i kirken til min konfirmation, det er snart 7 år siden. Har lidt kontakt engang imellem, men han har ny kone og en datter omkring 2 år ældre end min egen. Såeh ja, vi lidt on/off men inden min datter kom til verden, var der ingen kontakt overhovedet, kun få gange tillykke med fødsesdagen. Min datter har ALDRIG set ham, det virker ikke som han er ønsket det. Men ønsker han det en dag, så skal han have lov, og indtil den dag, er min mors nye kæreste hendes 'morfar' 
Min farmor, valgte mig fra da jeg var gravid. Hun skældte min mor rigtig meget ud, fordi hun kunne og skulle bare..... Jaer... Og siden har vi ikke hørt fra hende, der valgte min storebror selv hende fra, fordi sådan mente han ikke hun skulle behandle mig. Men igen hun har aldrig kunne fordrage min mor, så det var sikkert et perfekt udspring fra vores liv for hende
Så hun er ikke rigtig en man savner helt vildt, andet end tanken er trist hun ikke vil se os. Men jeg kunne jo ikke være bekendt at gøre hende til oldemor i sådan en 'tidlig' alder....
Min farmor er ret speciel 

Så jeg er fravalgt, min datter ved ikke noget, men hun skal nok få noget afvide, hvis hun spørger når hun bliver ældre, for der er intet at skjule overhovedet
Og vil hun til den tid i kontakt med dem, vil jeg da gøre mit bedste for det kunne lade sig gøre 
Anmeld
Citér