Her er fravalget gensidigt.
Min ene søster ønskede ikke kontakt med mig længere men gerne vores børn, dette sagde jeg nej tak til da hun ikke har haft ret meget med dem at gøre, og er psykisk syg (her snakker vi at hun bla har været indlagt pga psykoser osv)
kort efter valgte min mor så at trække sig, hendes folus lå kun hos min søster, og ønskede ikke at støtte mig, hun så i en kort periode stadig børnebørnene men da hun løj og gik bag min ryg har vi valgt dette fra, og deraf valgte den sidste af mine søskende os fra og tog min mors parti, trods jeg sagde det var en sag mellem mig og hende.
De ville alle gerne have kontakt men med en masse krav til mig uden noget gensidigt hensyn. Derfor valgte jeg at droppe kontakt og lige nu er der ingen ønske fra min side om genforening. De er ikke velkomne i mit hjem og de er ikke personer jeg synes mine børn skal omgå.
Lige nu har jeg det godt med det selvom det er hårdt indimellem. Men det har helt klart gjort vores liv til bedre for vi behøver ikke sidde til sammenkomster med facade på og gå hjem med ondt i maven bagefter
Anmeld
Citér