Hjælp:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2017

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Nu ved jeg ikke om det er dig jeg har svaret i en tråd for nogle uger siden angående det at blive ved med at teste?

Der mente du (hvis det var dig) at jeg var fordømmende fordi jeg undrede mig over at du blev ved med at teste. Og så håber jeg ikke at du bliver stødt over mit indlæg, for det er langt fra meningen. 

Som du kan se råder langt de fleste dig til at stoppe med at teste. Og som jeg skrev  (og som jeg fik ret i, i fald du er den samme) så bringer det ofte flere bekymringer med sig end ro i maven når man står og analyserer farveintensitet i stregen og så pludselig ikke ser det man håber. En fin teststreg er alligevel aldrig en sikkerhed for at alt er ok. 

Man kan ikke være lidt eller meget gravid - enten er man gravid eller også er man ikke. Så længe du hverken har blødt eller haft smerter skal du gå ud fra at du stadig er gravid. Der er selvfølgelig en risiko for at hjertet ikke slår (og jeg krydser alt for at det ikke er tilfældet) men når du ikke har blødt vil HCG formentlig stadig være højt. 

Jeg kan sagtens forstå at du er nervøs og bekymret - specielt hvis du har mistet flere gange før. Men jeg tror en scanning vil kunne give dig langt mere ro og vished end en test, som ofte gør det modsatte.

Hejsa. Det tror jeg ikke har været mig. Kan sagtens følge jer, det er dældytme bare svært når man liiiige mærker panikken. Skal heldigvis scannes imorgen oghåber jeg så kan få lidt ro på. Desværre føler jeg lidt mens smerter idag, ikke voldsomt men de er længere varende end normalt. Så føler lidt det kan gå begge veje lige nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2017

alenemor42

Anonym skriver:

Hejsa. Det tror jeg ikke har været mig. Kan sagtens følge jer, det er dældytme bare svært når man liiiige mærker panikken. Skal heldigvis scannes imorgen oghåber jeg så kan få lidt ro på. Desværre føler jeg lidt mens smerter idag, ikke voldsomt men de er længere varende end normalt. Så føler lidt det kan gå begge veje lige nu 

Det er helt normalt også at have "mens" smerter i starten... det er også et symptom på graviditet 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Det er helt normalt også at have "mens" smerter i starten... det er også et symptom på graviditet 

De føles bare helt anderledes idag. Sådan virkelig mens start agtigt. Har ikke mærket noget i snart 2 uger og den kan være det mere stikken, niven nu er det bare murrende. 

Anmeld Citér

12. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

De føles bare helt anderledes idag. Sådan virkelig mens start agtigt. Har ikke mærket noget i snart 2 uger og den kan være det mere stikken, niven nu er det bare murrende. 

Det kaldes ligamentsmerter og meget almindelige. De kan være kraftige og de kan være milde. De føles som mens smerter som også kan variere i styrke. 

Slap af og nyd din graviditet. Stress er ikke sundt for kroppen når den skal holde på en baby og navnligt ikke i starten 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Frk.S

Anonym skriver:

Det er helt normalt med menslignende smerter og de kan også sagtens komme og gå.

Det bliver spændende med scanningen i morgen - kom endelig med en update. 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det er helt normalt med menslignende smerter og de kan også sagtens komme og gå.

Det bliver spændende med scanningen i morgen - kom endelig med en update. 

Ih ja er et nervevrag lige nu! Er glad for at det er tidligt på dagen, det er bare ud af sengen og afsted er 95 % sikker på akt er godt, men de sidste 5 % fylder meget 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Det kaldes ligamentsmerter og meget almindelige. De kan være kraftige og de kan være milde. De føles som mens smerter som også kan variere i styrke. 

Slap af og nyd din graviditet. Stress er ikke sundt for kroppen når den skal holde på en baby og navnligt ikke i starten 

Ja det føltes bare som 2 vidt forskellige slags smerter

Anmeld Citér

12. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ja det føltes bare som 2 vidt forskellige slags smerter

Undskyld. Men det er ligesom om du vender alt til noget negativt. Det er ligemeget hvad nogen fortæller dig og beroliger dig så vender du det til at det hele er dårligt. Ta de ting til dig som folk fortæller. Det er normalt de ting du skriver. 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Undskyld. Men det er ligesom om du vender alt til noget negativt. Det er ligemeget hvad nogen fortæller dig og beroliger dig så vender du det til at det hele er dårligt. Ta de ting til dig som folk fortæller. Det er normalt de ting du skriver. 

Ja det må du da godt nok undskylde. Undskyld at jeg ikke hopper jublende rundt, det er sgu lidt svært når man er bange!! 

Anmeld Citér

12. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ja det må du da godt nok undskylde. Undskyld at jeg ikke hopper jublende rundt, det er sgu lidt svært når man er bange!! 

Det var ikk sådan ment. Men du bliver nødt til at slappe af og tage tingene til dig som du får at vide på en konstruktiv måde i stedet for at vende alt negativt. Du kører dig selv ned og så bliver det meget lange 20 uger du skal til at gå igennem. Det er for din egen skyld jeg siger det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.