Lægebesøg /er jeg ved at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2017

2721

I denne graviditet testede jeg positivt med en fin og tydelig test. Da jeg ikke havde den ringeste ide om hvornår det kunne være sket da min mens stadig ikke var stabil efter fødsel og jeg lige havde været gennem et kræft pakkeforløb blev jeg sendt til gyn får at få fast sat termin. Hos gyn var der blot en tom blommesæk og det lå lidt luften at fosteret var gået til. 2 undersøgelse var ikke mere positiv og mine test blev mere og mere utydelige gyn mente jeg skulle få nogle piller til st udstøde vævet men jeg ville gerne give det en uge mere. Ugen efter var der det fineste hjerteslag og nu er jeg i uge 24. Alle de test jeg tog svingede i farve styrke og jeg stressede helt vildt. Tro på det hele nok skal gå. Du har hverken smerter eller blødning. Bed din læge om en scanning.

kram

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2017

Pianisten

Jeg lavede også to flotte teste i starten af min graviditet, og få dage efter lavede jeg en som var næsten usynlig (lavede endda en tråd om det i ren bekymring herinde). Men bebse hænger altså i endnu - så ham i hvert fald til MD i fredags

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Jeg lavede også to flotte teste i starten af min graviditet, og få dage efter lavede jeg en som var næsten usynlig (lavede endda en tråd om det i ren bekymring herinde). Men bebse hænger altså i endnu - så ham i hvert fald til MD i fredags

Pyha. Glæder mig bare til imorgen så vi kan få klarhed, har selvfølgelig murren/mens smerter idag.... det har jeg ikke haft i flere uger, som om man ikke var et nervevrag i forvejen 

Anmeld Citér

12. januar 2017

alenemor42

Anonym skriver:

Pyha. Glæder mig bare til imorgen så vi kan få klarhed, har selvfølgelig murren/mens smerter idag.... det har jeg ikke haft i flere uger, som om man ikke var et nervevrag i forvejen 

Det er jo også et graviditets tegn 

Anmeld Citér

13. januar 2017

PSan1

Hvordan gik det?

Anmeld Citér

13. januar 2017

Anonym trådstarter

abani skriver:

Hvordan gik det?

Godt heldigvis, hjertet blinkede 

Anmeld Citér

13. januar 2017

Frk.S

Anonym skriver:

Dejligt - tillykke. 

Prøv så at se om du kan lade være med at teste mere. Der er ingen grund til at skabe unødige ekstra bekymringer. 

Anmeld Citér

13. januar 2017

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Dejligt - tillykke. 

Prøv så at se om du kan lade være med at teste mere. Der er ingen grund til at skabe unødige ekstra bekymringer. 

DET kan jeg love dig for at jeg heller ikke gør mere efter de sidste 2 dage! 

Anmeld Citér

13. januar 2017

Muhmi

Har fulgt med på sidelinjen og ville bare lige sige STORT tillykke 

Anmeld Citér

13. januar 2017

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Har fulgt med på sidelinjen og ville bare lige sige STORT tillykke 

Mange tak. Det fjernede virkelig en sten fra mit hjerte. Jeg har det meget bedre med det hele nu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.