Min søn er "aldrig" syg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2017

God-mor

Sørens skriver:

Ja som overskriften siger...min søn har (næsten) aldrig været syg. I hans 4,5 år har han haft mellemørebetændelse 1 gang, hånd, fod og mund syge 1 gang og ud over det har han været minimalt forkølet et par gange med meget lidt feber og KUN om natten!

Jeg hører HELE tiden mine venner, famile, bekendte tale om at deres børn er syge HELE tiden...feberkramper, skoldkopper, influensa, osv osv.....

Jeg ved godt jeg bare skal være taknemmelig og det er jeg også!!!!! Men kan da ikke lade være med at tænke på hvorfor min søn lige er sådan!? Andre med samme "problem" ;-)

Min datter er heller aldrig syg. seriøst aldrig. Hun er 3.7 år og har kun haft feber i forbindelse med vaccinerne og så 1 eller 2 gange udover det. Derudover har hun haft falsk strubehoste. Det er det. Tænker at vi bare skal være meget taknemmelige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2017

Bananaalice

Jeg var også 5 år før jeg var syg første gang, men det var alm. influenza, ellers aldrig haft børnesygdomme.
Hvilket så omvendt gør jeg nu er bange for at være i nærheden af børn med skoldkopper

Anmeld Citér

12. januar 2017

Billefamilie

Mine to ældste er stort set aldrig syge, deres lillebror derimod "rager" alt til sig og sidste år havde han intet mindre end 6 halsbetændelser. Min yngste har allerede været syg med feber to gange på sit 6 uger korte liv. 

Børn er bare forskellige, nogle har et lidt stærkere immunforsvar og andre har måske et lidt svagere

Anmeld Citér

12. januar 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min store fanger omgangssyge ca 2 gange om året og det er det. Det eneste jeg efterhånden et bekymret for på den front, er at han ikke fanger skoldkopper uanset hvor tæt kontakt han har med dem.. Han er 5 nu og jeg frygter sgu at han får et slemt tilfælde den dag det rammer ham. De siger jo at det bliver værre jo ældre de er. 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Sørens

Tak for alle jeres svar! :-) Som sagt er jeg ekstremt taknemmelig!!! Og fedt at høre jeres historier! Tak. Og JA jeg er også mega nervøs for når eller hvis skoldkopperne rammer!! :-(

Anmeld Citér

13. januar 2017

B&J

Da vores var lille havde han astma men kun i 2 mdr også var det væk

så har han haft bræk syge 2 gange men i max 2 dage

også har han haft feber 4 gange 

haft skoldkopper men var slet ikke syg han var super frisk 

og vores er snart 7 og ja han har da været snottet men det er ikke syg fordi det vare 2 dage max

men sådan havde jeg det også og mens jeg gik i folkeskole var jeg aldrig syg. 

Men da jeg fik vores søn så har jeg prøvet at være syg og tit vare det over en uge fordi jeg er så syg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.