Min søn er "aldrig" syg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.977 visninger
15 svar
3 synes godt om
11. januar 2017

Sørens

Ja som overskriften siger...min søn har (næsten) aldrig været syg. I hans 4,5 år har han haft mellemørebetændelse 1 gang, hånd, fod og mund syge 1 gang og ud over det har han været minimalt forkølet et par gange med meget lidt feber og KUN om natten!

Jeg hører HELE tiden mine venner, famile, bekendte tale om at deres børn er syge HELE tiden...feberkramper, skoldkopper, influensa, osv osv.....

Jeg ved godt jeg bare skal være taknemmelig og det er jeg også!!!!! Men kan da ikke lade være med at tænke på hvorfor min søn lige er sådan!? Andre med samme "problem" ;-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2017

Miti's mama

Min datter er 2 og har været syg med feber to gange, derudover snotnæse fra tid til anden. Men aldrig noget der har krævet medicin udover flydende panodil for feber. Det er til trods for at vi har flyttet en del rundt i verden. Tror bare nogle børn har et stærkere immunforsvar. Nyd det 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Jems

Sørens skriver:

Ja som overskriften siger...min søn har (næsten) aldrig været syg. I hans 4,5 år har han haft mellemørebetændelse 1 gang, hånd, fod og mund syge 1 gang og ud over det har han været minimalt forkølet et par gange med meget lidt feber og KUN om natten!

Jeg hører HELE tiden mine venner, famile, bekendte tale om at deres børn er syge HELE tiden...feberkramper, skoldkopper, influensa, osv osv.....

Jeg ved godt jeg bare skal være taknemmelig og det er jeg også!!!!! Men kan da ikke lade være med at tænke på hvorfor min søn lige er sådan!? Andre med samme "problem" ;-)

Jeg ville ønske at have haft sådan en start 

Har et øre barn der er opereret 3 gange med dræn, mandler og polypper og ind og ud af børneafdelingen de første 3 år 

Han har nok bare et pisse stærkt immunforsvar 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Lenchick

Sørens skriver:

Tøsen på 5,5 er også en af dem, som aldrig er syge. 

Hun havde skoldkopper da hun var 3 og en enkelt gang omgangssyge. Hun er aldrig snottet, har aldrig haft ondt i ørerne eller ondt i halsen. Hun er en stærk pige. 

Lillebror på 2,5 er til gengæld et barn, som virkeligt får noget for skattekronerne. Han har svær epilepsi, har været indlagt mange gange og udover det har han astmatisk bronkitis og er virkeligt tit syg med enten lungebetændelse, mellemørebetændelse, konstant snottet og jeg kan blive ved. 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Bebsen

Jep, lyder næsten som min søn   Hans sygdom er os altid enormt hurtigt overstået, han er stort set ikke påvirket heller, på trods af feber osv. Han har haft falsk strubehoste 2 gange, og ellers et minimum af influenza'er der er overstået på et døgns tid 

edit: min søn har selvf os haft skoldkopper Han er i øvrigt 6,5 år

Anmeld Citér

11. januar 2017

Sprit25

Min datter har haft lussingesyge, men undgået skoldkopper tre! gange. Hun har et mega immunforsvar, det er latterligt. Men når hun så bliver syg, er det så også kun sådan noget semi syg du ved. 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

min store dreng på 7 har haft skoldskopper og ellers kun feber et par gange som mindre og snot og alm hoste. han går i første klasse nu og har siden han startede i skole i aug 15 haf 1 sygedag...

min mindste på 3,5 har også haft skoldkopper( lige efter storebror) og ellers også kun snot og host og meget lidt feber.. opkast har vi også kun prøvet meget få gange....

det er fantastisk at have unger med jernhelbred - tror mine har arvet deres fra deres far han har været ved lægen 2 gange i de 167 år vi har været sammen og den ene var for at få lavet tjek så han kunne få kørekort både han og jeg bliver da også ramt af snot og hoste men ellers slipper vi somregel uden om diser betændelser og influenza

Anmeld Citér

11. januar 2017

MiniMe2005

Jeg var selv sådan et barn. Jeg havde selvfølgelig skoldkopper, og så havde jeg mellemørebetændelse en enkelt gang. Ellers har jeg kun prøvet at være forkølet... Og som voksen er jeg i øvrigt heller aldrig syg. Eller, jeg var hårdt ramt af blærebetændelse en enkelt vinter, kort tid efter jeg havde mødt min mand, men ellers er jeg aldrig syg.

Jeg har i øvrigt heller aldrig brækket en knogle og har nul huller... Men det handler vist ikke kun om helbredet...

Anmeld Citér

11. januar 2017

Liv_86

Sørens skriver:

Min datter er 7 og er også sjældent syg. Hvis hun får feber varer det som regel kun 1 dag. Hun har haft mellemørebetændelse som lille, skoldkopper og ellers er hun bare ikke særlig tit syg. Jeg synes det er skønt og håber det forsætter

Anmeld Citér

11. januar 2017

heaven

Sådan er det også her.... min søn på 9 haft skoldkopper som lille, og ellers kun været forkølet i mild grad.... han har haft 2 sygedage i hans skoletid, pga høj feber og hoste - det er det.... vi er bare nogen der er heldige, nyyyyd det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.