Sørens skriver:
Ja som overskriften siger...min søn har (næsten) aldrig været syg. I hans 4,5 år har han haft mellemørebetændelse 1 gang, hånd, fod og mund syge 1 gang og ud over det har han været minimalt forkølet et par gange med meget lidt feber og KUN om natten!
Jeg hører HELE tiden mine venner, famile, bekendte tale om at deres børn er syge HELE tiden...feberkramper, skoldkopper, influensa, osv osv.....
Jeg ved godt jeg bare skal være taknemmelig og det er jeg også!!!!! Men kan da ikke lade være med at tænke på hvorfor min søn lige er sådan!? Andre med samme "problem" ;-)
Tøsen på 5,5 er også en af dem, som aldrig er syge.
Hun havde skoldkopper da hun var 3 og en enkelt gang omgangssyge. Hun er aldrig snottet, har aldrig haft ondt i ørerne eller ondt i halsen. Hun er en stærk pige.
Lillebror på 2,5 er til gengæld et barn, som virkeligt får noget for skattekronerne. Han har svær epilepsi, har været indlagt mange gange og udover det har han astmatisk bronkitis og er virkeligt tit syg med enten lungebetændelse, mellemørebetændelse, konstant snottet og jeg kan blive ved.
Anmeld
Citér