Jeg er eksryger (og var meget dedikeret og glad ryger - hvis jeg kunne / måtte så ville jeg sikkert ryge endnu) men jeg synes sgu det er i orden...
Det er jo bare sandheden - det er da klart at man som ryger ikke kan li den - det er jo os den handler om, og sandheden er ilde hørt... Sådan en video pakker ikke facts'ene ind men smækker dem i ansigtet på os hårdt og kontant og alle de dårlige undskyldninger blegner jo ved siden af. Jeg synes det er fint at man er klar over ned i mindste detalje hvad man vælger til sammen med smøgerne, og ikke bliver skånet.
Rosa
Som kun er stoppet med at ryge pga. at hun ikke vil byde sit barn at have en rygermor eller vokse op i et rygerhjem - ellers havde jeg sikkert røget endnu, med glæde..
Jeg er helt enig med dig! Sandheden er ligeså væmmelig som den er sand!
Og for mig er det egentlig okay, at det bliver sagt og vist, uden der er lagt fingre imellem!
Og jeg er i øvrigt også lystig eks-ryger. Jeg røg ca. en pakke om dagen i 10 år.
Men så blev jeg gravid og kvittede smøgerne - det var hårdt. Men hvor har jeg dog mange gange BAGEFTER været takkenemmelig for at jeg gjorde det.
Det er ikke så nemt at stoppe som det er at starte. Men det er fedt at være en vinder (for sig selv og sine børn), som kan modstå - når det altså lykkes!
Jeg ville sikkert også stadig have været ryger, hvis ikke det var for mine børn.
Men nu hvor jeg ER ovre abstinenserne og savnet og rygetrangen, så er jeg ovenud glad for, at smøgerne ikke længere er en del af mit liv!
Anmeld