Hvad er der med tanden? Fejlfarvet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2017

Kay

cnmigo skriver:

Kunne da godt være jeg skulle have dem in mente...
Men tænker skoletandlægen må være en god start på mandag? Så kan jeg høre hende ad om vi eventuelt skal gå videre...?

Jo mon ikke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2017

Lucky05

Jeg har en søn fra oktober 2010, som havde en lidt hård start på livet med læbespalte, hypospadi og sygdom generelt oven i det hele og "altid" de næsten 4 første år af sit liv.

Så han har været lidt "bagud" med både vægt, vækst og sprog - også udskiftning af tænder.

Han er nu begyndt med sine kindtænder - (han har ingen rokketænder endnu, men det når vi nok, her er han vist i ok tid...?).
Men hans ene kindtand ser underlig ud? Den er gullig og han mener den isner - hvad er der da i vejen med den?

Den er helt ny, så det er ikke pga. manglende børstning...

Vi har en tid ved tandlægen på mandag, men ville lige høre om I andre kender til det/hvad skal der ske med den

Kunne godt ligne at emaljen ikke er så god. Emaljen krakelerer af. Det har vores datter også. Mange børn har det, og det kan være at de næste blivende tænder ikke fejler noget. I kan ikke gøre andet end at børste dem morgen og aften. Og håbe de næste er bedre. Vores datter har aldrig haft huller pga af dette. Hun er 6 år. Og har haft det i mange år. 

Anmeld Citér

9. januar 2017

Jegkiggerpåfugle

Min bror har sådan en tand, det er bare tanden ved siden af den øverste højre fortand. Han slog sin mund da han var lille og den blev slået INDEN den var kommet ud af tandkødet.. 

tandlægen kunne ikke høre noget ved tanden desværre

håber dog tandlægen siger anerledes på mandag... krydser fingre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.