Anonym skriver:
er virkeligt glad for jeg ikke er den eneste, havde en tanke om at jeg, på trods af at være pædagog og kende til alt hvad man "bør" gøre, havde gjort det helt forkert og ødelagt mit velopdragne barn 
vi gør faktisk ofte det, at vi tager et barn hver og hjælper, på det niveau der passer til dem. Men f.eks her til morgen, tingene kører, børnene har fået børstet tænder og har tøj på og er klar til at spise morgenmad, jeg står med lillebror på armen, far er på arbejde. Jeg siger til min datter at nu skal vi ned og have noget morgenmad og hun fortæller mig hvad hun vil have. Så henter hun lillebrors dyne og vil lave hule. Jeg siger at det skal hun ikke nu, hun skal ligge dynen tilbage så vi kan komme ned og få morgenmad, hun fortsætter legen og jeg beder hende om at ligge dynen på plads tre gange, til sidst siger jeg at nu går vi andre ned og spiser, lidt efter kommer hun ned, MED dynen. Aarh så bliver det også bare princip for mig at jeg har sagt nej, så er det nej. Så allerede der må jeg skælde ud. Det er sådan nogle små ting som bare konstant skal diskuteres med hende. Bliver sku træt 
Du er ikke den eneste, min på 5 er lige sådan. Man har bare lyst til at forære ungen til den første der kommer forbi ude på vejen nogle gange.. 
Der sker meget med dem lige nu, så det er vigtigt at holde fast i at har man sagt A, så bliver det ved med at være A. Det går jeg meget op i. For de tester jo hvor de har os forældre hende, og vakler vi, så mister de troen på os og trygheden i, at uanset hvad der sker, så kan de regne med os som forældre. 
Anmeld
Citér