Hvor lang tid tog det for dig at blive gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2017

MCIS

2 dage efter jeg fik min spiral taget ud.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2017

Anonym

Første gang 3 år og 8 måneder inkl. En missed abortion før der kom et barn ud af det. Første gang var vi meget afslappede omkring det hele og tænkte ikke rigtig over det.

Anden gang tog det kun 1 enkelt cyklus. Anden gang brugte vi æl teste og intensiv sex hele cyklussen.

Anmeld Citér

7. januar 2017

CC79

Jeg har virkelig tænkt meget over det og planlagt mine graviditetsforsøg ned til mindste detalje og det har ingen betydning haft på hvor hurtigt jeg blev gravid men ved godt man sir det har betydning men det behøver ik at være tilfældet. Er med mine første 4 graviditeter blevet gravid i første forsøg og med min nuværende 5. graviditet tog det 2 forsøg. Kun efter en spontan abort i 12 uge oplevede jeg min hormoncyklus var forstyrret hvor jeg 3 mdr efter stoppet blødning ik blev gravid. Men så holdte vi  par mdrs pause og derefter lykkes det. Men ja har også en meget præcis cyklus og ved præcis hvornår tingene skal ske samt held men det er jo helt normalt det ka ta op til et år. Har en venninde der var halvandet år om at blive gravid med den første og med det andet barn gik der et år. Så det ka variere meget. Håber snart det lykkes for jer

Anmeld Citér

9. januar 2017

BabyDrømme23

Blev gravid i første forsøg :O

Er lige nu gået igang med nr 2, tror bare ikke på det går så hurtigt denne gang, så er nervøs over hvor lang tid der kommer til at gå, man glæder sig jo så meget

Men de fleste bliver gravide indenfor detførste år

Held og lykke

Anmeld Citér

11. januar 2017

Anonym

I første forsøg med alle mine 3 børn 

Denne gang har vi prøvet i 5 måneder og der er stadig ikke sket noget. Jeg er så også 36 år nu, hvor min yngste er 10 år, så var først i tyverne da de andre 3 blev lavet. 

Anmeld Citér

11. januar 2017

maybebaby2

Smidt spiralen 23 maj, midt juni var der to streger.

Anmeld Citér

12. januar 2017

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Ønsker at være anonym, da jeg ikke har fortalt om baby projekt. 

Sagen er den, at jeg prøver at blive gravid, og der ingenting sker. 
Vi har prøvet over 6 måneder. Jeg har hørt at det bliver sværere når man tænker over det, men det er jo sååå svært, når man bare gerne vil være mor. Jeg er sgu blevet lidt desparat og frustreret over det..

Hvor lang tid tog det for dig at blive gravid?

1 barn = i første forsøg 

2 barn = 4 år. 

Anmeld Citér

12. januar 2017

(august)

1. 4 år og 3 ICSI og 4 frysægsoplægninger

2. første hug, naturligt 

3. 3mdr, naturligt. 

Anmeld Citér

12. januar 2017

Anonym

Fra jeg stoppede på p-piller til jeg blev gravid gik der 1,5 år. Vi startede lidt i god tid, fordi min mor har fået fertilitetsbehandling, og jeg havde en ide om, at det nok også kunne blive en udfordring for os. Min cyklus var helt rundt på gulvet længe, og vi valgte derfor at spise efter PCO principper (KISS) og det hjalp en del på hormonbalancen. Det tog stadig et godt stykke tid før den var der, og faktisk, nåede jeg lige at blive gravid i sidste forsøg inden vi havde besluttet os for at få en udredning for fertilitetsproblemer. Jeg indrømmer gerne at jeg var ved at være temmelig træt af ikke at blive gravid i den sidste del af tiden.

Jeg tror jeg har haft en enkelt spontan abort, da jeg gangen inden jeg blev gravid gik nogle uger over ift mensutration, og da jeg fik den, var den anderledes end normalt. Men jeg tror det er godt at jeg ikke ved om det bare er et gæt eller om det faktisk var noget.

I hvert fald var min graviditet på trods af ventetiden helt normal

Anmeld Citér

12. januar 2017

2721

Jeg har snart 3 børn og kun 1 er planlagt Min kæreste og jeg er åbenbart meget fertile og bliver gravid i første hug.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.