Hvor lang tid tog det for dig at blive gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.372 visninger
31 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2017

Anonym trådstarter

Ønsker at være anonym, da jeg ikke har fortalt om baby projekt. 

Sagen er den, at jeg prøver at blive gravid, og der ingenting sker. 
Vi har prøvet over 6 måneder. Jeg har hørt at det bliver sværere når man tænker over det, men det er jo sååå svært, når man bare gerne vil være mor. Jeg er sgu blevet lidt desparat og frustreret over det..

Hvor lang tid tog det for dig at blive gravid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej

jeg bliv gravid i tredje månede det vil sige det tog 3 forsøg

Anmeld Citér

6. januar 2017

Camilla <3

Det tog 3,5 år.   Da det endelig skete, havde jeg så meget andet at se til, at jeg slet ikke havde styr på min mens og at den rent faktisk var mere end 1 uge forsinket, da jeg testede pos. 

Anmeld Citér

6. januar 2017

Frk.S

1. Gang blev jeg gravid efter 3 måneder  (de første måneder testede jeg med ÆL test for lige at se om der var gang i systemet igen efter mange år på p-piller. Tænkte en del over det. I den cyklus hvor jeg blev gravid brugte jeg ikke tests og tænkte ikke så meget over PB)

2. Gang gik der 5 måneder

3. Gang var den der i 1. hug (vi havde besluttet at smide præventionen og så bare se hvad der skete. Blev enige om at det ville passe rigtig fint hvis der lige gik nogle måneder. Så der tænkte jeg heller ikke rigtig over det).

Så ud fra mine egne erfaringer går det nemmere hvis man ikke tænker over projektet (men det kan jo også have været tilfældigt).

Anmeld Citér

6. januar 2017

B&J

6. januar 2017

Pianisten

To måneder

Anmeld Citér

6. januar 2017

Zicla

1. gang tog det over 2 år

2. gang tog det 1½ år

3 gang er gået ind på 2½ år nu. Der har ogå været et par bump på vejen. En SA og en MA har jeg haft....

Anmeld Citér

6. januar 2017

Miti's mama

5 min... begge gange  Men ved vi er mere undtagelsen end reglen. Ved det er normalt at der går et års tid, især hvis der har været prævention med hormoner indblandet. Det skal nok komme 

Anmeld Citér

6. januar 2017

baby_drømme

Det tog 4 måneder her 

Held og lykke med projekt baby  

Anmeld Citér

6. januar 2017

C85

Vi smed præventionen i april 2014, stadig ingen baby.  Vi blev udredt efter at have forsøgt et år og vi er nu i behandlingsregi grundet nedsat sædkvalitet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.