Carina:-) skriver:
Din dreng er 15
Han er forvirret og letpåvirkelig
Du beskriver hans farfar og farmor og far som manipulerende ondskabsfulde mennesker der trykker en ung dreng fra alle sider.
Sørg for at være der skriv at du respektere hans beslutning men at du er klar når han kommer hjem .
Og han skal nok komme tilbage . ikke nu og ikke i morgen men din søn vågner op en dag og husk så at du har født passet og elsket ham og de følelser forsvinder kke.
Kæmpe knus herfra og håber du finder bare lidt ro
Har du overvejet at kontakte mødrehjælpen er sidder mange dygtige folk der har prøvet lidt af hvert er kan hjælpe dig .
Tak. Jeg tror aldrig han kommer hjem igen. På ganske få måneder i kontakt med dem, har han forvandlet sig fra en glad dreng til en overvægtig dreng, der ser trist ud, undgår øjenkontakt, og har skrevet til mig, at jeg aldrig skal kontakte ham igen. Han har blokeret mig på tlf.
Tror du virkelig han husker de gode ting? Han siger der aldrig har været noget godt og at jeg har behandlet ham dårligt.
Jeg har flere gange snakket med forældretelefonen, under børns vilkår. De har været gode at snakke med.
Jeg har fortalt ham at jeg respekterer hans beslutning, men at jeg ikke mener det er det bedste for ham. Det ved jeg ikke om jeg skulle have sagt, men hvordan ved man hvad man skal sige i den situation?
Jeg kan sende brev til ham med posten og har gjort. Men jeg ved ikke længere hvad jeg skal skrive til ham. Han er jo ikke sig selv, jeg kendee ikke ham, han er nu. Hvad skriver man til en, der ikke vil have kontakt? Eller inden da skrev, fuck dig du lyver, har ødelagt mit liv osv.
FørSt sagde statsforvaltningen og kommunen(mens han stadig boede hjemme, og jeg havde søgt hjælp), at så længe han klarer sig godt i skolen osv, så er det fordi han har det godt hjemme hos dig. Nu er de vendt rundt og siger at skolen har været hans fristed fra mig. Det er så forfærdeligt.
Til alle: tænk jer virkelig virkelig godt om, hvem i vælger at få børn med. Heldigvis er der få af hans slags, men de findes. Også i mildere udgaver og det skader børnene. Det er så synd. De er uskyldige.