Termin idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2017

Linkaa

komodo skriver:

Ahmen bare rolig, du føder helt sikkert før mig 

Intet endnu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2017

komodo

Linkaa skriver:

Intet endnu

jeg er blevet vækket flere gange i nat af skarpe veer, men de blev aldrig regelmæssige.

Min slimprop er gået over de sidste fem dage, og jeg har voldsomme plukveer, men det er ligesom om at min krop mangler det sidste skub, er godt nok ved at være lidt frustrerende at have smerter konstant, kom nu baby altså :/ ...

Hvad med dig, du har da termin idag ik?

Anmeld Citér

8. januar 2017

Mo9ca

Ja som overskriften siger så nåede jeg termin idag, og stadig ingen bebse ....

Hold op hvor er jeg træt af at være gravid, så send gerne masser af vestøv i min retning, bassen er skønnet til 4500 gram og der er simpelthen ikke mere plads at gøre med.. kom nu uuuuud Bjørn 

Du fortjener da godt nok at føde i dag så længe som du har ventet. Var det ikke den 5. du havde termin? 

Jeg har termin i dag med nr. 3 og der er ikke skyggen af en fødsel i sigte selvom plukkeveerne har været så kraftige de sidste 14 dage at vi var helt sikre på, at jeg ikke ville gå til termin. Men her er jeg i dag, uden nogen veer eller baby i mine arme

Pøj, pøj med det hele og masser af vestøv til dig fra mig.

Vh. M

Anmeld Citér

8. januar 2017

komodo

Mo9ca skriver:

Du fortjener da godt nok at føde i dag så længe som du har ventet. Var det ikke den 5. du havde termin? 

Jeg har termin i dag med nr. 3 og der er ikke skyggen af en fødsel i sigte selvom plukkeveerne har været så kraftige de sidste 14 dage at vi var helt sikre på, at jeg ikke ville gå til termin. Men her er jeg i dag, uden nogen veer eller baby i mine arme

Pøj, pøj med det hele og masser af vestøv til dig fra mig.

Vh. M

tusind tak jo det var den 5. og kan såmænd godt leve med at gå over tid, hvis ikke jeg havde så ondt hele tiden, igår føltes det virkelig som om han havde horn han borede ned i min *****...

Jeg tager imod al vestøvet, og ellers må min jordemoder finde på noget imorgen, det her holder ihvertfald ikke mere

Anmeld Citér

8. januar 2017

Linkaa

komodo skriver:

jeg er blevet vækket flere gange i nat af skarpe veer, men de blev aldrig regelmæssige.

Min slimprop er gået over de sidste fem dage, og jeg har voldsomme plukveer, men det er ligesom om at min krop mangler det sidste skub, er godt nok ved at være lidt frustrerende at have smerter konstant, kom nu baby altså :/ ...

Hvad med dig, du har da termin idag ik?

Det havde jeg også for et par nætter siden, dig ikke så jeg behøvede at rejse mig fra sengen. Men siden ingen tegn;-) 

Håber der snart sker noget - jeg har termin i dag og folk siger at nr 3 driller. Så der går sikkert længe endnu

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym8200

komodo skriver:

Ja som overskriften siger så nåede jeg termin idag, og stadig ingen bebse ....

Hold op hvor er jeg træt af at være gravid, så send gerne masser af vestøv i min retning, bassen er skønnet til 4500 gram og der er simpelthen ikke mere plads at gøre med.. kom nu uuuuud Bjørn 

Åh jeg har termin imorgen sender en masse vestøv til dig..! Det er rigtig hårdt lige pt min bebs er så skønnet til 3700-4000 g... Håber de snart vil ud de guldklumper �� Pøj pøj med fødslen!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.