Termin idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
15 svar
9 synes godt om
5. januar 2017

komodo

Ja som overskriften siger så nåede jeg termin idag, og stadig ingen bebse ....

Hold op hvor er jeg træt af at være gravid, så send gerne masser af vestøv i min retning, bassen er skønnet til 4500 gram og der er simpelthen ikke mere plads at gøre med.. kom nu uuuuud Bjørn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2017

Muhmi

Sender lige en ORDENTLIG omgang vestøv med ekstra vestorm og pres på, til dig.. Så ka' du lære det muahahahahaha!!!  

Anmeld Citér

5. januar 2017

komodo

Muhmi skriver:

Sender lige en ORDENTLIG omgang vestøv med ekstra vestorm og pres på, til dig.. Så ka' du lære det muahahahahaha!!!  

Jeg tager gladeligt imod, er snart ligeglad med hvad jeg skal igennem, bare proppen finder udgangen 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Muhmi

komodo skriver:

Jeg tager gladeligt imod, er snart ligeglad med hvad jeg skal igennem, bare proppen finder udgangen 

Ja man bliver sådan PÆNT utålmodig her i slutningen og ALT virker jo som et tegn på snarlig fødsel... Det er super irriterende... Jeg er begyndt at få de der krampelammelser øverst i lårene, det er SUPER irriterende og jeg er overbevist om at det betyder hun snart må være på vej ud, men hey, der sker jo nok ikke noget alligevel hahaha

Anmeld Citér

5. januar 2017

komodo

Muhmi skriver:

Ja man bliver sådan PÆNT utålmodig her i slutningen og ALT virker jo som et tegn på snarlig fødsel... Det er super irriterende... Jeg er begyndt at få de der krampelammelser øverst i lårene, det er SUPER irriterende og jeg er overbevist om at det betyder hun snart må være på vej ud, men hey, der sker jo nok ikke noget alligevel hahaha

Kender det alt for godt, vågner om natten og kan slet ikke mærke mit venstre ben, og mit bækken laver sådan nogle smæld hver gang jeg skal vende mig, synes jeg har holdt min del af aftalen nu, nu vil jeg gerne have min præmie 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Muhmi

komodo skriver:

Kender det alt for godt, vågner om natten og kan slet ikke mærke mit venstre ben, og mit bækken laver sådan nogle smæld hver gang jeg skal vende mig, synes jeg har holdt min del af aftalen nu, nu vil jeg gerne have min præmie 

Uuuuhja, det der smæld der, DET er bare ubehageligt og vækker én totalt!!  Og nu her så ligger man næsten i den samme stilling som da man faldt i søvn og så har man bare MEGA ondt i den ene hofte... Iiiih, det er bare SÅ dejligt at være højgravid hahahah 

Synes også din del er overholdt når nu det er termin i dag... Kom så ud med dig bebse!

Anmeld Citér

5. januar 2017

BigHope13

komodo skriver:

Ja som overskriften siger så nåede jeg termin idag, og stadig ingen bebse ....

Hold op hvor er jeg træt af at være gravid, så send gerne masser af vestøv i min retning, bassen er skønnet til 4500 gram og der er simpelthen ikke mere plads at gøre med.. kom nu uuuuud Bjørn 

Puuuusssttter alt det vestøv jeg kan, håber ventetiden snart er over og du har bebse ude 

Anmeld Citér

5. januar 2017

komodo

BigHope13 skriver:

Puuuusssttter alt det vestøv jeg kan, håber ventetiden snart er over og du har bebse ude 

Opdatere så snart bassen beslutter sig for at befri mig 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Linkaa

Håber han snart finder ud

Her er terminen på søndag og jeg orker snart heller ikke mere

Anmeld Citér

6. januar 2017

komodo

Linkaa skriver:

Håber han snart finder ud

Her er terminen på søndag og jeg orker snart heller ikke mere

Ahmen bare rolig, du føder helt sikkert før mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.