hej.
Vores søde nabo er desværre død. Hun var en sød ældre dame som vi så rigtig meget til. Hun hentede min datter en gang om ugen og jeg lavede mad til hende hver dag og vi spiste også ofte sammen. Min datter Elskede den kære gamle dame.
Det var min datter der fandt vores nabo der lå på sin sofa med et tæppe over sig. Hun var kold så hun har været død i lang tid.
Min datter er simpelthen så ked af det (det er jeg også, men prøver jo ikke at vise det for min datter). Min datter græder hele tiden, kalder på vores nabo og siger hun skal komme tilbage. Det er svært at trøste min datter da hun ikke vil trøstes. De sidste to nætter har hun sovet sammenlagt max to timer hvor hun ellers har brugt resten af natten på at være ked. Lige nu sider hun og ser en video jeg har på min telefon hvor vores nabo spiller på klaver til en sang der hedder "livstræet" og min datter synger sangen i videoen. Min datter ser videoen igen og igen og jeg er lige ved at græde.
Nu er mit spørgsmål så hvordan jeg tackler min datters efterreaktion? der er begravelse på fredag og jeg kan ikke finde ud af om min datter skal med eller hvad hun skal.
Knus fra mig
Anmeld
Citér