Opstart ivf/icsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2017

C85

Imaong skriver:

Hej vi skal også i gang her denne måned regner med mens den 12. Vi skal ha fryseforsøg, vores første fryseforsøg. Vi har været igennem et icsi frisk forsøg som gav os vores dejligste datter som lige er blevet 14 måneder så nu håber vi på dette æg fra samme kuld giver en lillebror/søster 

Ej hvor spændende! Krydser fingre for jer - det kunne da være lidt vildt, hvis de var fra samme 'kuld' 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2017

C85

Øv øv det bliver ikke i denne måned, at vi kan opstarte behandling.  Havde sådan glædet mig, men selvfølgelig driller min menstruation i denne måned og jeg har ikke blødt så meget, som jeg plejer. Derfor er slimhinden slet ikke, som den bør være på det her tidspunkt i cyklussen og de vil derfor ikke starte mig op. Det skal jo selvfølgelig helst også være optimalt, når vi endelig går i gang, men blev bare så skuffet, øv.  Derudover nævnte de, at det kunne ligne at jeg havde en polyp - så det krydser jeg fingre for, at jeg ikke har, så jeg ikke også skal igennem sådan noget..! 

Håber det går bedre for jer andre 

Anmeld Citér

7. januar 2017

Imaong

C85 skriver:

Øv øv det bliver ikke i denne måned, at vi kan opstarte behandling.  Havde sådan glædet mig, men selvfølgelig driller min menstruation i denne måned og jeg har ikke blødt så meget, som jeg plejer. Derfor er slimhinden slet ikke, som den bør være på det her tidspunkt i cyklussen og de vil derfor ikke starte mig op. Det skal jo selvfølgelig helst også være optimalt, når vi endelig går i gang, men blev bare så skuffet, øv.  Derudover nævnte de, at det kunne ligne at jeg havde en polyp - så det krydser jeg fingre for, at jeg ikke har, så jeg ikke også skal igennem sådan noget..! 

Håber det går bedre for jer andre 

Åh det jeg ked af at høre tilbage i oktober skulle vi ha været i gang med fryseforsøget men min s slimhinde havde ikk afstødt sig så havde ikk haft æl der skal desværre ikk så meget til før de aflyser 

Anmeld Citér

7. januar 2017

C85

Imaong skriver:

Åh det jeg ked af at høre tilbage i oktober skulle vi ha været i gang med fryseforsøget men min s slimhinde havde ikk afstødt sig så havde ikk haft æl der skal desværre ikk så meget til før de aflyser 

Tak.  De nævnte også, at det kunne tyde på, at jeg ikke havde haft ægløsning, så lyder til at være det samme, som du har været igennem.

Sådan rationelt tænkende er det jo fornuftigt og klart det bedste at vente, for jeg har jo heller ikke lyst til at skulle igennem hormonbehandling, hvis så resultatet bliver dårligt. Det er bare svært ikke at blive skuffet, når man har glædet sig og ventet så længe. Mit mål for 2017 er at blive gravid, så det holder jeg fast i og glæder mig over, at der stadig er 11 mdr. tilbage. 

Anmeld Citér

1. februar 2017

C85

Yay nu skal vi endelig i gang! Skal opstarte medicin i dag, jeg er bare så spændt på det hele. 

Hvordan er det gået med jer andre??

Anmeld Citér

1. februar 2017

Imaong

C85 skriver:

Yay nu skal vi endelig i gang! Skal opstarte medicin i dag, jeg er bare så spændt på det hele. 

Hvordan er det gået med jer andre??

Fryse blastocysten klarede den og er top kvali sp fik den op i går skal tage blodprøve den 14 februar :-) 

Anmeld Citér

2. februar 2017

C85

Imaong skriver:

Fryse blastocysten klarede den og er top kvali sp fik den op i går skal tage blodprøve den 14 februar :-) 

Hvor spændende!  Fingre for at der er gevinst om 14 dage 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.