Opstart ivf/icsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
16 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2017

C85

Hej. 

Efter meget lang ventetid er det endelig blevet tid til, at vi skal opstarte ivf/icsi i denne måned. Det er vores første forsøg og efter 4 mislykkedes iui forsøg håber vi, at det er det her, der skal til? 

Er der andre, der også skal starte i januar og har lyst til at følges lidt? Uanset om det er første eller 6. forsøg. 

Jeg skal til første scanning på torsdag, er spændt på at se, om jeg er klar til at opstarte behandling. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2017

LeneKE

C85 skriver:

Hej. 

Efter meget lang ventetid er det endelig blevet tid til, at vi skal opstarte ivf/icsi i denne måned. Det er vores første forsøg og efter 4 mislykkedes iui forsøg håber vi, at det er det her, der skal til? 

Er der andre, der også skal starte i januar og har lyst til at følges lidt? Uanset om det er første eller 6. forsøg. 

Jeg skal til første scanning på torsdag, er spændt på at se, om jeg er klar til at opstarte behandling. 

Jeg skal ikke i gang med ivf - vi har lige afsluttet vores første forsøg i dag med en scanning og jeg er 8+1 i dag 

Så vil egentlig bare ønske dig/jer alt mulig held og lykke og  for at det vil lykkes for jer, ligeså hurtigt som det gjorde for os 

Mvh Lene

Anmeld Citér

3. januar 2017

C85

LeneKE skriver:

Jeg skal ikke i gang med ivf - vi har lige afsluttet vores første forsøg i dag med en scanning og jeg er 8+1 i dag 

Så vil egentlig bare ønske dig/jer alt mulig held og lykke og  for at det vil lykkes for jer, ligeså hurtigt som det gjorde for os 

Mvh Lene

Tak! Og stort tillykke med graviditeten! 

Anmeld Citér

3. januar 2017

koeapabshicar

Vi skal starte inden for de næste par dage forventer jeg. Min menstruation burde komme om et par dage og så skal vi igang med icsi :-) Så vi kan godt følges  

hvornår regner i med at kunne komme igang? :-)

Anmeld Citér

3. januar 2017

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg er selv i gang i Odense. Har haft et ivf forsøg som desværre ikke gav noget. Håber på ar kunne forsøge igen midt i januar. Du må gerne skrive privat hvis du vil. Altid rart at have nogen at følges med. 

Anmeld Citér

3. januar 2017

C85

koeapabshicar skriver:

Vi skal starte inden for de næste par dage forventer jeg. Min menstruation burde komme om et par dage og så skal vi igang med icsi :-) Så vi kan godt følges  

hvornår regner i med at kunne komme igang? :-)

Jeg har lige fået menstruation i dag, så har tilmeldt mig forsøg og fået en tid til scanning på torsdag. Så finder jeg ud af der, om jeg kan starte som planlagt nu her. Jeg er meget spændt! Er det jeres første forsøg?

Det er planen, at jeg skal deltage i et forskningsprojekt og det finder jeg så ud af torsdag, om jeg egner mig til. Hvis ikke skal jeg bare opstarte almindeligt forsøg. 

Anmeld Citér

3. januar 2017

koeapabshicar

C85 skriver:

Jeg har lige fået menstruation i dag, så har tilmeldt mig forsøg og fået en tid til scanning på torsdag. Så finder jeg ud af der, om jeg kan starte som planlagt nu her. Jeg er meget spændt! Er det jeres første forsøg?

Det er planen, at jeg skal deltage i et forskningsprojekt og det finder jeg så ud af torsdag, om jeg egner mig til. Hvis ikke skal jeg bare opstarte almindeligt forsøg. 

Spændende! Jeg håber virkelig min menstruation lommer snart så vi kan komme igang :-) 

vi har været igen ti iui-h og et ivf/icsi i 2014 men nu er vi igang igen efter en pause :-) 

De har også spurgt om jeg vil være med i et forsøg, det overvejer jeg fortsat :-) 

Er du i kort eller lang behandling/stimulering? 

Anmeld Citér

3. januar 2017

C85

koeapabshicar skriver:

Spændende! Jeg håber virkelig min menstruation lommer snart så vi kan komme igang :-) 

vi har været igen ti iui-h og et ivf/icsi i 2014 men nu er vi igang igen efter en pause :-) 

De har også spurgt om jeg vil være med i et forsøg, det overvejer jeg fortsat :-) 

Er du i kort eller lang behandling/stimulering? 

Det er jo som sagt første gang vi prøver det her, men planen er vist kort behandling. Vi har takket ja til forsøget - det der fik også overtalt var primært, at det ikke tæller i vores 3 forsøg og derfor kan betegnes som 'gratis'.  Vi forventer at det bliver icsi, men det forholder de sig til, den dag æggene skal befrugtes. Hvilken type forsøg er du blevet tilbudt?

Anmeld Citér

3. januar 2017

koeapabshicar

C85 skriver:

Det er jo som sagt første gang vi prøver det her, men planen er vist kort behandling. Vi har takket ja til forsøget - det der fik også overtalt var primært, at det ikke tæller i vores 3 forsøg og derfor kan betegnes som 'gratis'.  Vi forventer at det bliver icsi, men det forholder de sig til, den dag æggene skal befrugtes. Hvilken type forsøg er du blevet tilbudt?

Vi skal igennem icsi :-) De lavede halv/halv sidst men da der ikke var resultat så laver de kun icsi denne gang :-) 

Okay, det jeg kan være med i er noget der er sideløbende med forsøgene hvor man skal have haget nogle ekstra blodprøver osv. Det er fint nol men man skal bruge 12 timer på sygehuset en dag og det ved jeg bare ikke rigtig om jeg kan finde tid til. Vil nu ellers gerne fordi det jo netop er med til at de bliver klogere og udvikler behandlingerne :-)

Anmeld Citér

4. januar 2017

Imaong

Hej vi skal også i gang her denne måned regner med mens den 12. Vi skal ha fryseforsøg, vores første fryseforsøg. Vi har været igennem et icsi frisk forsøg som gav os vores dejligste datter som lige er blevet 14 måneder så nu håber vi på dette æg fra samme kuld giver en lillebror/søster 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.