Ondt i maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
19 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg er nok en lille smugle stresset. Men med mange børn i huset og en hund kræver det meget. 

Jeg gør rent og rydder op hverdag fra kl 7 til kl 23 om natten. 

Jeg kan se støv alle vegne. Når jeg endelig ligger bed får jeg det så mærkeligt i maven, en mild smerte og føler ikke jeg kan trække vejret..

Nu om en uge starter jeg i skole og kan ikke se hvordan  det skal kunne fungere 

Jeg ligger min 1.5 time i sengen før jeg kan sove og står op kl 6 for at ordne madpakker. 

Nogle gode råd til at få gearet lidt ned og hvad helveds er der galt med mig? Mit liv har været sådan her i 10 år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Kan du uddelegere opgaver? Jeg ved ikke hvor gamle børnene er, men kan du lave et system således de har faste pligter? Det kan være de kan rydde op inden sengetid, putte tøj i vaskemaskinen, ordne madpakker, støve af, gå tur med hunden eller andet der aflaster dig (samtidig lærer de også noget). Hvis du har en partner lyder det også som om han skal lidt mere på banen i en periode. 

Hvis der er penge til det i budgettet, ville jeg også klart anbefale betalt rengøring et par gange om måneden. Det prioriterer vi selv højt herhjemme. 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er nok en lille smugle stresset. Men med mange børn i huset og en hund kræver det meget. 

Jeg kan se støv alle vegne. Når jeg endelig ligger bed får jeg det så mærkeligt i maven, en mild smerte og føler ikke jeg kan trække vejret..

Jeg ligger min 1.5 time i sengen før jeg kan sove og står op kl 6 for at ordne madpakker. 

Nogle gode råd til at få gearet lidt ned og hvad helveds er der galt med mig? Mit liv har været sådan her i 10 år. 

Du lider af stress.

Hvis du ikke har familie, som kan hjælpe dig, bør du søge om aflastning hos kommunen. Og find evt. et midlertidigt hjem til hunden indtil du har fået det bedre.

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du lider af stress.

Hvis du ikke har familie, som kan hjælpe dig, bør du søge om aflastning hos kommunen. Og find evt. et midlertidigt hjem til hunden indtil du har fået det bedre.

Det er ikke det jeg mener

Jeg undre mig over de smerter og den følse jeg får i maven.

Anmeld Citér

2. januar 2017

HPH

Anonym skriver:

Stress giver ondt i maven..

du er nødt til at give slip på alt det rengøring, det har jeg selv måtte sande. 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det er stressen, der giver smerterne. Det er helt klassiske tegn på stress og angst.

Anmeld Citér

2. januar 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Kan virkelig kun sige du er er nødt til at finde et lavere gear NU!...

stress som du er på vej ud i er virkelig farligt for både det mentale men også det fysiske helbred...

mit værste eksempel: tæt familiemedlem fik en hjerneblødning af stress fordi der ikke blev lyttet til kroppens advarsler...

hvis du i forvejen er tæt pakket med opgaver i løbet af en dag så får du stress ved tanken om også at skulle finde tid til skole, lektier og samvær med klassen så du kommer igennem uddannelsen på bedste vis...

du er nødt til at sætte tingene i skema, ligge rengøringen på hylden så det kun er f.eks. opvasken hver dag, støvsuge 2 dage om ugen, tøjvask en dag eller 2 om ugen (dog ikke samme dag som støvsugning)... på den måde får du noget tid fri og sænket tempoet lidt...

jeg ville klart gå til lægen og fortælle om smerterne for blot at være på den sikre side... fortælle om hvordan du har det og hvad der foregår i dit liv lige nu.. så har du det også på skrift hvis du får det værre at du allerede har haft fat i lægen om begyndende symptomer...

Anmeld Citér

2. januar 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Du lider af stress.

Jeg tror ikke, at kommunen stiller op med aflastende rengøringshjælp i denne situation. Det ville virke helt urimeligt. 

Ondt i maven kan være hvad som helst - men lyder til at være noget indre uro, som måske nok kommer af manglende evne til at geare ned. 

Men at kalde en hjemmegående rengøringsfanatiker STRESSET er måske lige voldsomt sygeliggørende. 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Stress giver ondt i maven..

du er nødt til at give slip på alt det rengøring, det har jeg selv måtte sande. 

"Problemet" er bare at jeg ikke kan  jeg har virkelig prøvet

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er stressen, der giver smerterne. Det er helt klassiske tegn på stress og angst.

Angst?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.