Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu kan man jo sådan set også sagtens blive gravid med presæd (altså det, der kommer før udløsning og er med til at smøre), så uanset hvad skal I finde noget rigtig prævention, hvis I ikke ønsker graviditet lige nu.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan så hermed konsenter at "Roskilde" metoden, er no go hvis ikke man vil være gravid!
Viventerpådig skriver: Ved ikke præcist hvor længe men et par timer tror jeg sagtens de kan. om ikke andet vil der jo stadig sidde rester i urinrøret vis han ikke har tisset i mellemtiden som kan komme med ud med præspermen. Har både hørt, set og læst historie om mænd der har sidespring og så går hjem og gør konen/kæresten gravid med en anden mands sperm der har siddet på pikken fra sidespringets andet knald lige før manden var på hende.
Ved ikke præcist hvor længe men et par timer tror jeg sagtens de kan. om ikke andet vil der jo stadig sidde rester i urinrøret vis han ikke har tisset i mellemtiden som kan komme med ud med præspermen.
Har både hørt, set og læst historie om mænd der har sidespring og så går hjem og gør konen/kæresten gravid med en anden mands sperm der har siddet på pikken fra sidespringets andet knald lige før manden var på hende.
Det lyder som vandrehistorier - sandsynligheden må være én til en fantasillion
Anonym skriver: hvor længe kan sædceller da leve "på" tissemanden? (ren nysgerrighed)
hvor længe kan sædceller da leve "på" tissemanden? (ren nysgerrighed)
5 døgn
Nej den er god nok
ønskebørn74 skriver: 5 døgn
Vi har så fået lavet en "Roskilde metode" baby det er lidt vildt at tænke på og er da os lidt paf
Utroligt med sådanne røverhistorier
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128