Stå af i Roskilde. Ik så smart.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.881 visninger
16 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej alle 

har en søn på 5 mdr og vi har brugt kondom siden han blev født. Et par gange er han "stået af i Roskilde" og det har været ok. Jeg har haft mens 2 gange. Nå men igår gjorde vi det samme men fortsatte så sexen EFTER han var kommet et andet sted. Og nu jeg "bange". Der kan vel ha siddet små sædceller tilbage inde i tænker jeg?  Eller hvad? Det tog os 10 mdr at få vores søn, men stadig. Skal jeg tage en fortrydelsespiller? Jeg er imod abort - i det her tilfælde. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2017

MorTilN

Vis du ikke vil være gravid så ja så er en fortrydelses pille og så bruge kondom eller anden rigtig prævention frem over. Der kan sagtens sidde sæd rester fra første afgang som kommer med op når i fortsætter bagefter.

Anmeld Citér

2. januar 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ja skynd dig at tage en fortrydelsespille!

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym

Viventerpådig skriver:

Vis du ikke vil være gravid så ja så er en fortrydelses pille og så bruge kondom eller anden rigtig prævention frem over. Der kan sagtens sidde sæd rester fra første afgang som kommer med op når i fortsætter bagefter.

hvor længe kan sædceller da leve "på" tissemanden? (ren nysgerrighed)

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle 

har en søn på 5 mdr og vi har brugt kondom siden han blev født. Et par gange er han "stået af i Roskilde" og det har været ok. Jeg har haft mens 2 gange. Nå men igår gjorde vi det samme men fortsatte så sexen EFTER han var kommet et andet sted. Og nu jeg "bange". Der kan vel ha siddet små sædceller tilbage inde i tænker jeg?  Eller hvad? Det tog os 10 mdr at få vores søn, men stadig. Skal jeg tage en fortrydelsespiller? Jeg er imod abort - i det her tilfælde. 

en fortrydelse pille er nok en god ide at tage. bare for at være sikker.  

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

Tak. Jeg tager en pille - får man ondt af den og. Begynder man at bløde? Og må man overhovedet tage dem når man ammer? 

Anmeld Citér

2. januar 2017

MorTilN

Anonym skriver:

hvor længe kan sædceller da leve "på" tissemanden? (ren nysgerrighed)

Ved ikke præcist hvor længe men et par timer tror jeg sagtens de kan. om ikke andet vil der jo stadig sidde rester i urinrøret vis han ikke har tisset i mellemtiden som kan komme med ud med præspermen.

Har både hørt, set og læst historie om mænd der har sidespring og så går hjem og gør konen/kæresten gravid med en anden mands sperm der har siddet på pikken fra sidespringets andet knald lige før manden var på hende.

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym

Viventerpådig skriver:

Ved ikke præcist hvor længe men et par timer tror jeg sagtens de kan. om ikke andet vil der jo stadig sidde rester i urinrøret vis han ikke har tisset i mellemtiden som kan komme med ud med præspermen.

Har både hørt, set og læst historie om mænd der har sidespring og så går hjem og gør konen/kæresten gravid med en anden mands sperm der har siddet på pikken fra sidespringets andet knald lige før manden var på hende.

Det giver da god mening, hvertfald. 

Nej nej nej  

det må sku ikk være særlig fedt

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tak. Jeg tager en pille - får man ondt af den og. Begynder man at bløde? Og må man overhovedet tage dem når man ammer? 

Jeg tog en fortrydelsespille imens jeg ammede, mener der skulle gå 8 timer fra man tog pillen til man måtte amme igen. 

Jeg tog den da jeg havde puttet min søn, havde en flaske parat i nødstilfælde. Men han vågnede så først efter de otte timer, så det gik fint her.

Anmeld Citér

2. januar 2017

Kattha

Anonym skriver:

Snak med lægen, der er vist forskel på fortrydelsespiller og derfor måske også hvor længe man ikke må amme. Det kan også gå ud over mælkeproduktionen, så det er nok rart lige at få styr på alting med en læge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.