TIdlig scanning hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2017

Pianisten

Anonym skriver:

Okay så det kan tidligst bare 6+0 jeg kan scannes hvis jeg skal ku se blink ? 

Altså det siger alle de kloge ja. Og så tror jeg også det kræver indvendig scanning at se hjerteblink så tidligt. Han scannede mig i hvert fald udenpå først og der kunne vi ikke se noget som helst andet end en svag lille klat

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2017

Anonym trådstarter

Pianisten skriver:

Altså det siger alle de kloge ja. Og så tror jeg også det kræver indvendig scanning at se hjerteblink så tidligt. Han scannede mig i hvert fald udenpå først og der kunne vi ikke se noget som helst andet end en svag lille klat

Okay så må jeg bide ventetiden i mig. Er så frygtelig ræd for resultatet 

Anmeld Citér

1. januar 2017

MorTilN

HPH skriver:

Jeg mærkede liv fra uge 16+ så måske du er heldig der også 

Ej hvor dejligt at du har kunne mærke det så tidligt. Det kunne være skønt vis jeg også er så heldig snart at kunne mærke liv for h*n har godt nok været aktiv til scanningerne. Selv jordmoren til 12 ugers scanningen grinte lidt af vores meget aktive baby der ikke rigtig ville lægge stille længe nok til at hun kunne måle nakkefolden ordentlig, men det lykkedes da til sidst efter rigtig mange målinger og heldigvis med et rigtig godt resultat.

Anmeld Citér

1. januar 2017

Liv_86

Anonym skriver:

Vil man kunne se noget brugbart på en scanning når man er 5+5-6+0 ?? Skal scannes 7+4 af fertilitets klinikken mens synes der er lang tid til og har en evig frygt for at komme til scanning 7+ og der ligger et dødt foster

Jeg blev scannet 6+1 og der kunne man fint se hjerteblink og en perle i en fostersæk

Anmeld Citér

2. januar 2017

Sahara82

Anonym skriver:

Vil man kunne se noget brugbart på en scanning når man er 5+5-6+0 ?? Skal scannes 7+4 af fertilitets klinikken mens synes der er lang tid til og har en evig frygt for at komme til scanning 7+ og der ligger et dødt foster

Jeg blev scannet da jeg var 5+0, og der så vi hjerteblink og en fin blommesæk og det hele  

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

Sahara82 skriver:

Jeg blev scannet da jeg var 5+0, og der så vi hjerteblink og en fin blommesæk og det hele  

Årh det var tidligt ift de andre 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Sahara82

Anonym skriver:

Årh det var tidligt ift de andre 

Ja, havde absolut heller ikke regnet med det  

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

Sahara82 skriver:

Ja, havde absolut heller ikke regnet med det  

Ih nu fik jeg lyst til at bestille en tid men er nok også nervøs for hvis de så ikke kan se noget :s

Anmeld Citér

2. januar 2017

Sahara82

Anonym skriver:

Ih nu fik jeg lyst til at bestille en tid men er nok også nervøs for hvis de så ikke kan se noget :s

Du vil ihvertfald kunne se at graviditeten indtil videre er som den skal være - altså er den ikke ligger udenfor livmoderen, og du vil kunne se om der er en lille blommesæk osv. Alt det der skal til fra starten for at begynde en sund graviditet. Det gav mig lidt ro i hjertet, så go for it! 

Anmeld Citér

2. januar 2017

KissMeKissMeKissMe

Jeg købte en tidlig scanning inden den hos fertilitetsklinikken 7+. Når jeg tænker tilbage, lyder det vanvittigt, men på det tidspunkt føltes dagene uendelige 

Jeg var 6+1, da jeg blev scannet første gang. Der var fint hjerteblink osv. 

Det tog mig lang tid at lære at slappe nogenlunde af, men det er det værd. For man bliver vanvittig ellers - og man kan jo ikke blive scannet hver dag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.