Anonym skriver:
Jaaa du har nok ret. Det er dælme bare svært. Frygter virkelig bare at man går og regner med at man er gravid i flere uger og så er der bare ikke noget til scanningen. Hvad skal man være opmærksom på??
Har kun ømme brystvorter og i uge 4 havde jeg dagligt mens smerter og de sidste 3-4 dage har jeg ikke rigtig mærket noget "dernede" :s
Kan virkelig godt forstå dig!! Har selv haft 2 Missed abortions, som også blev opdaget ved en tidlig scanning, men jeg synes ikke jeg har oplevet forskel i, hvordan mine symptomer var - har været meget mildt ramt alle gangene, så nok også derfor jeg ikke har mærket noget anderledes de gange jeg har mistet... Denne gang oplevede jeg kun ligamentsmerter i starten som symptom, så man behøver ikke mærke en hel masse og alting kan heldigvis stadig være i skønneste orden 
Det er nemt at sige, men forsøg så vidt muligt at slappe af og tro på alt er godt - hvis det skulle gå galt, kan du ikke gøre noget alligevel - og tænker helt klart det bedste for dig og din krop er, at forsøge at slappe af og ikke stresse (men ved hvor svært det er) 

Anmeld
Citér