Crush på tidligere pædagog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2017

Anonym trådstarter

Sandie07 skriver:

Ja, det ville jeg. :-)

Tænker bare, at det kunne blive vældig akavet, hvis ansøgningen ikke bliver godkendt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2017

Sandie07

Bare lad som ingenting når du er der, hvis den ikke blir godkendt :-) Det er jo kun så pinligt som du gør det til. Jeg tvivler på han siger noget til dig omkring det, hvis han har afvist anmodningen.

Anmeld Citér

2. januar 2017

fruD

Jeg er pædagog og jeg godkender aldrig venneanmodninger fra forældre/tidligere forældre. Jeg synes det er uprofessionelt, lige meget hvor pæne de er  men tag derover og føl stemningen, flirt lidt  pøj pøj

Anmeld Citér

3. januar 2017

Anonym trådstarter

fruD skriver:

Jeg er pædagog og jeg godkender aldrig venneanmodninger fra forældre/tidligere forældre. Jeg synes det er uprofessionelt, lige meget hvor pæne de er  men tag derover og føl stemningen, flirt lidt  pøj pøj

Der er præcist det jeg "frygter".

At det er forkert af mig, at gøre det - synes dog vi har haft snakket om flere private ting, end jeg har gjort og ville med de andre pædagoger. Og har selvfølgelig haft følelsen af, at der kunne være en smule interesse gengæld, uden det er blevet sagt højt. 

Ellers havde jeg slet ikke overvejet at gøre det.

Anmeld Citér

3. januar 2017

Babilooo

Anonym skriver:

Der er præcist det jeg "frygter".

At det er forkert af mig, at gøre det - synes dog vi har haft snakket om flere private ting, end jeg har gjort og ville med de andre pædagoger. Og har selvfølgelig haft følelsen af, at der kunne være en smule interesse gengæld, uden det er blevet sagt højt. 

Ellers havde jeg slet ikke overvejet at gøre det.

Der er jo ikke noget at frygte. Hvis han er interesseret accepterer han. Hvis han ikke accepterer kan han være  uinteresseret fordi han ikke ønsker at være er på Fb med forældre. 

Der er ikke noget skummelt i en anmodning og holdningen til at takke ja til invitationer er forskellige fra person til person. 

Vov pelsen..

Anmeld Citér

3. januar 2017

Babilooo

Smølfine123 skriver:

Der er jo ikke noget at frygte. Hvis han er interesseret accepterer han. Hvis han ikke accepterer kan han være  uinteresseret fordi han ikke ønsker at være er på Fb med forældre. 

Der er ikke noget skummelt i en anmodning og holdningen til at takke ja til invitationer er forskellige fra person til person. 

Vov pelsen..

Og der er jo altså tale om en fb anmodning ikke en invitation til et blow job .  I mine øjne ret ufarligt. 

Anmeld Citér

3. januar 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Vov pelsen..

Det selvfølgelig rigtigt. Mens så tror jeg lige jeg venter, til vi har været på besøg. 

Måske det har ændret sig, når jeg har været derovre igen.

Anmeld Citér

24. januar 2017

Chantie

Anonym skriver:

Det selvfølgelig rigtigt. Mens så tror jeg lige jeg venter, til vi har været på besøg. 

Måske det har ændret sig, når jeg har været derovre igen.

Kom du afsted på besøg?

Anmeld Citér

25. januar 2017

Anonym trådstarter

Chantie skriver:

Kom du afsted på besøg?

Nej, knægte blev syg. 

Ansøgte på facebook, men intet response. 

Så fik jeg da prøvet, i stedet for at gå og ærgre mig, over uvisheden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.