Crush på tidligere pædagog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.096 visninger
18 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar 2017

Anonym trådstarter

Da min søn gik i vuggestue, var der en pædagog som jeg blev lidt mere glad for, en bare "jeg er taknemmelig for, at du er så god, til at passe mit barn"

Jeg reagerede selvfølgelig ikke på det, da jeg godt vidste, at det ville være forkert.

Nu er det et par måneder siden, at min søn startede i børnehave, og jeg får stadig et sug i maven, når jeg tænker på pædagogen.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, og glemme det. 

Tænker efterhånden hver dag på, om jeg skal skrive en lille besked på Facebook, eller ansøge om venskab, og se om det bliver godkendt. 

Tænker også at det kan jeg ikke tillade mig, og at der stadig er forkert. 

Min hjerne siger, at jeg skal glemme det, og bare vente på det går over, men hjertet vil så gerne.

Hvordan glemmer man hurtigst et crush gennem flere måneder?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2017

PernilleogLouis

Gør det!!! Du mister intet på det og det kan du sagtens tillade dig. Nogen gange må man tag en chance. Jeg hepper på en god afslutning

Anmeld Citér

1. januar 2017

Sandie07

Jeg synes også helt klart du skal vove pelsen, og starte ud med at ansøge på fb. Så kan du lure om han er single, før du gør mere ved det :-) Tænker nederlaget vil føles mindre hvis han afviser fb-venskab uden at kende til dit crush, end hvis han afviser dig irl efter at have gået til bekendelse. Fb-venskabet kan jo ligesåvel være venskabeligt.

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

Har besluttet mig for, at sende en venneanmodning på Facebook. Jeg ved jo chancen for, at den ikke bliver accepteret er der, så jeg venter lige et lille stykke tid, da sønnen gerne vil derover og sige hej, og det kan da kun blive akavet, lige meget om venneanmodning bliver accepteret eller ej. Så det bliver et par dage efter besøget.

Men, hvad så, hvis den bliver accepteret? Skal jeg så skrive en besked, eller vente på, at der kommer en besked til mig? Og hvor længe bør jeg vente, før jeg skriver, hvis jeg skal det? 

Råd om alt på området er velkommen. 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Babilooo

Anonym skriver:

Har besluttet mig for, at sende en venneanmodning på Facebook. Jeg ved jo chancen for, at den ikke bliver accepteret er der, så jeg venter lige et lille stykke tid, da sønnen gerne vil derover og sige hej, og det kan da kun blive akavet, lige meget om venneanmodning bliver accepteret eller ej. Så det bliver et par dage efter besøget.

Men, hvad så, hvis den bliver accepteret? Skal jeg så skrive en besked, eller vente på, at der kommer en besked til mig? Og hvor længe bør jeg vente, før jeg skriver, hvis jeg skal det? 

Råd om alt på området er velkommen. 

Tag sønnen med derned og flirt. Se om der er nogen form for interesse.

Anmeld Citér

2. januar 2017

Sandie07

ansøg om venskab, tag på besøg der med sønnike og flirt lidt, og hvis du ikke blir afvist, kan du jo begynde at small talke på fb :-)

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

Sandie07 skriver:

ansøg om venskab, tag på besøg der med sønnike og flirt lidt, og hvis du ikke blir afvist, kan du jo begynde at small talke på fb :-)

Så du ville ansøge først, inden besøget? 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Babilooo

Anonym skriver:

Så du ville ansøge først, inden besøget? 

Det tror jeg faktisk at jeg ville. Så kan du vejre luften når du er der nede.

Du kan evt skrive " Hej xx nød virkelig at se vuggestuen igen. " på messenger.

selvfølgelig efter besøget.

Anmeld Citér

2. januar 2017

Sandie07

Ja, det ville jeg. :-)

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Det tror jeg faktisk at jeg ville. Så kan du vejre luften når du er der nede.

Du kan evt skrive " Hej xx nød virkelig at se vuggestuen igen. " på messenger.

selvfølgelig efter besøget.

Tænker bare, at det kunne blive vældig akavet, hvis ansøgningen ikke bliver godkendt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.