Pludselig uren hud..tegn på graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

memuffin

Neki skriver:

Jeg tester på onsdag har jeg aftalt med kæresten...det er 4 dage før!

Hvor længe havde i prøvet inden det lykkedes?

Nej blev faktisk gravid i første forsøg begge gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Neki

memuffin skriver:

Nej blev faktisk gravid i første forsøg begge gange

Hold da op.... dig og Rosa i kan da bare det der med at lave babyer
Må være dejligt.... håber jeg er ligeså fertil som jer

Kunne du så mærke at du var blevet gravid begge gange inden du tog en test??

Anmeld

5. oktober 2009

memuffin

Neki skriver:

Hold da op.... dig og Rosa i kan da bare det der med at lave babyer
Må være dejligt.... håber jeg er ligeså fertil som jer

Kunne du så mærke at du var blevet gravid begge gange inden du tog en test??

Ja jeg føler mig også heldig
ja jeg viste det begge gange inden... så jeg blev edenlig ikke overrasket

Men mon ikke den er der med dig også... den der fornemmelse plejer at holde stik ved mig

Anmeld

26. januar 2010

theis' mor

Hej Piger

Ved godt debatten her er ved at være tem'lig gammel, men....

I øvrigt, vil først lige sige, at jeg glæder mig til at tale lidt med alle jer piger.

-For at Få og give gode råd )

Jeg står i den situation, at jeg skulle have haft min mens. d. 17 januar (min cyklus er ca. 35 dage)

Og jeg har ikke fået mens. endnu, men føler mig meget træt og oppustet. Har ikke tænkt så meget over dette. Lige indtil jeg for et par dage siden, var i karbad med min søn på 2år og 3 mdr.... altså pludselig kommer der en form at noget mælk ud af brysterne.. Kan det godt ske selvom man ikke er gravid, da jeg jo har ammet min søn - men dog for over 2 år siden (stoppede da han var 2½mdr.)

og kan mens. blive udskudt hvis man tænker for meget på det?

Har været regelmæssigt de sidste tre måneder, da jeg ikke før rigtig har holdt øje med det

Knus Bettina

Anmeld

27. januar 2010

Neki

Hej

Velkommen til...

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men du kan da tage en graviditetstest og se hvad den viser. Du er jo gået lang tid over, så den budre kunne vise om du er gravid eller ej.

Og hvis du gerne vil have flere svar til dit spørgsmål, så tror jeg du skal oprette en ny tråd med samme spørgsmål inde i debatten "prøver at blive gravid", for herinde ser folk den ikke, da den ikke har noget at gøre med overskriften på denne tråd. Bare lige et lille råd

Håber du snart får vished...og held og lykke

God dag...

Anmeld

27. januar 2010

businesstigger

Jeg har læst et sted at der kan godt komme lidt mælk ud af brysterne når man før har ammet også selvom man ikke er gravid men ens krop bare spiller pus med en.

Ja du kan "skubbe" din periode ved at tænke for meget på det. Jeg mere man får den skubbet jo mere tænker man over det ... det er en virkelig dårlig cirkel. Men vil da foreslå dig at prøve at teste - d. 17. er 10 dage siden så selv hvis din mens var forsinket så burde du kunne se nu om du var gravid eller ej.

Jeg har selv et meget lavt hormontal i min urin så jeg kan ikke altid stole på håndkøbstestene. Så personligt tager jeg nok forbi lægen for at blive testet for at være sikker.

Anmeld

27. januar 2010

Smilendesussi

Ang. uren hud, så behøver det ikke være et tegn. Det er 4 mdr. siden jeg smed p-pillerne og i sidste måned fik jeg mere uren hud, men er ikke gravid. Eller det håber jeg, at jeg er nu (ÆL i dag og har været på manden )

Så jeg vil ikke sige at uren hud er et tegn. Ikke for min krop i hvert fald... Men jeg har stort set også haft alle symptomer (kvalme, metalsmag i munden, uren hud). Jeg mangler vist kun niven og stikken i maven.. Så det må gerne komme nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.