Pludselig uren hud..tegn på graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

36.022 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

Neki

Hej Piger.

Jeg her lige pludselig fået meget uren hud, og synes jeg er "slået ud" i hele ansigtet.

Jeg er klar over det bare kan være op til menstruationen at huden reagerer, men jeg plejer Aldrig at have dette problem. Der plejer højst at komme én bums op til min mens...men nu synes jeg det er helt teenageagtigt!
Har ikke tidligere taget P-piller, så det er ikke fordi jeg er stoppet på dem at min hud går amok!

Er der nogen der har oplevet dette ved en tidlig graviditet??

Jeg kan teste på lørdag, og håber jo selvfølgelig på at den er positiv

Knus Neki

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

memuffin

Neki skriver:

Hej Piger.

Jeg her lige pludselig fået meget uren hud, og synes jeg er "slået ud" i hele ansigtet.

Jeg er klar over det bare kan være op til menstruationen at huden reagerer, men jeg plejer Aldrig at have dette problem. Der plejer højst at komme én bums op til min mens...men nu synes jeg det er helt teenageagtigt!
Har ikke tidligere taget P-piller, så det er ikke fordi jeg er stoppet på dem at min hud går amok!

Er der nogen der har oplevet dette ved en tidlig graviditet??

Jeg kan teste på lørdag, og håber jo selvfølgelig på at den er positiv

Knus Neki

Jeg slog også vildt ud da jeg blev gravid med min yngste så måske er den der...

Held og lykke

Anmeld

5. oktober 2009

Neki

memuffin skriver:

Jeg slog også vildt ud da jeg blev gravid med min yngste så måske er den der...

Held og lykke

Hvor tidligt i graviditeten slog du ud?

Ja håber jo selvfølgelig den er der...har en eller anden mærkelig ubeskrivelig følelse af at den er der, selvom jeg ikke synes jeg har alle symptomer, men tør jo selvfølgelig ikke glæde sig for tidligt!

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg slog også ud i ansigtet og især på brystet lige over det sted hvor jeg burde have haft en kavalergang  Allerede efter 1-2 uger efter ÆL slog jeg ud og fik kvalme, og testede en uge før tid af de grunde...

Held og lykke, glæder mig til at høre hvordan det går  

Kh
Rosa
9+2

Anmeld

5. oktober 2009

memuffin

Neki skriver:

Hvor tidligt i graviditeten slog du ud?

Ja håber jo selvfølgelig den er der...har en eller anden mærkelig ubeskrivelig følelse af at den er der, selvom jeg ikke synes jeg har alle symptomer, men tør jo selvfølgelig ikke glæde sig for tidligt!

tidligt.. før jeg var klar over at jeg var gravid
men kan godt forstå du ikke tør glæde dig for tidligt

Man behøver ikke have alle symtomer... jeg får f.eks ikke ondt i brysterne

for at den er der

Anmeld

5. oktober 2009

Neki

Rosa skriver:

Jeg slog også ud i ansigtet og især på brystet lige over det sted hvor jeg burde have haft en kavalergang  Allerede efter 1-2 uger efter ÆL slog jeg ud og fik kvalme, og testede en uge før tid af de grunde...

Held og lykke, glæder mig til at høre hvordan det går  

Kh
Rosa
9+2

Fik du så en positiv test allerede en uge inden du skulle have haft mens?

Jeg tester på onsdag, det er 3 dage før forventet mens...og hvis den er negativ må jeg jo bare vente og se om min mens dukker op!

Men øv hvor er det surt pludselig at ligne en teenager i ansigtet!

Anmeld

5. oktober 2009

Neki

memuffin skriver:

tidligt.. før jeg var klar over at jeg var gravid
men kan godt forstå du ikke tør glæde dig for tidligt

Man behøver ikke have alle symtomer... jeg får f.eks ikke ondt i brysterne

for at den er der

Dejligt at vide du ikke havde ondt i brysterne...det har jeg nemlig ikke, men virker bare som om der er mange der har det som første symptom på en graviditet.

Jeg har dog haft rigtig meget niven og stikken i underlivet de sidste 8 dage efter min ÆL... Og så bare den der mærkelige følelse!

Men siger hele tiden til mig selv at der sikkert ikke er noget....¨så bliver man ikke så skuffet hvis den er negativ!

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Neki skriver:

Fik du så en positiv test allerede en uge inden du skulle have haft mens?

Jeg tester på onsdag, det er 3 dage før forventet mens...og hvis den er negativ må jeg jo bare vente og se om min mens dukker op!

Men øv hvor er det surt pludselig at ligne en teenager i ansigtet!

Ja jeg testede positiv en hel uge før tid.

Jeg har heller ikke haft alle symptomer, og flere af dem er gået væk igen, f.eks, kvalmen. Jeg har ikke decideret "følt mig gravid" - bare sådan lidt utilpas og TRÆT, TRÆT TRÆT!

Anmeld

5. oktober 2009

memuffin

Neki skriver:

Dejligt at vide du ikke havde ondt i brysterne...det har jeg nemlig ikke, men virker bare som om der er mange der har det som første symptom på en graviditet.

Jeg har dog haft rigtig meget niven og stikken i underlivet de sidste 8 dage efter min ÆL... Og så bare den der mærkelige følelse!

Men siger hele tiden til mig selv at der sikkert ikke er noget....¨så bliver man ikke så skuffet hvis den er negativ!

Ja det er også et godt tegn

Tror ikke jeg ville kunne lade være med at tage en test hvis det var mig
Testede posetiv med min store 5 dage før forventet mens

Anmeld

5. oktober 2009

Neki

memuffin skriver:

Ja det er også et godt tegn

Tror ikke jeg ville kunne lade være med at tage en test hvis det var mig
Testede posetiv med min store 5 dage før forventet mens

Jeg tester på onsdag har jeg aftalt med kæresten...det er 4 dage før!

Hvor længe havde i prøvet inden det lykkedes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.