Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Nej - sådan har jeg (gudskelov) aldrig haft det og jeg må indrømme at dit indlæg gør mig dybt bekymret?! Det lyder ikke just til at du har det på en måde, hvor det vil være sundt at bringe et lille barn til verden. Hvor langt henne er du og hvordan med dit parforhold??
Nej - sådan har jeg (gudskelov) aldrig haft det og jeg må indrømme at dit indlæg gør mig dybt bekymret?!
Det lyder ikke just til at du har det på en måde, hvor det vil være sundt at bringe et lille barn til verden. Hvor langt henne er du og hvordan med dit parforhold??
Jeg synes det er hårdt nogle gange, tror jeg er slemt præget af hormoner! Dog har jeg besluttet at snakke med en læge om det, så jeg kan være der 100% for vores barn. Jeg er 31 uger henne og min kæreste gør alt hvad han kan, så ham kan jeg ikke bebrejde. Vi har fået en lang snak også. Tak for dit svar
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg holdt nytårsaften sammen med min kæreste og vores gode vennepar, og ja, jeg tror også jeg følte mig lidt "udenfor" hver gang retterne skiftede og der kom en ny, lækker type vin på bordet, og de senere skulle have lækre cocktails - deres humør var højt på den der lidt tipsy måde, og jeg sad der var og skingrende ædru.
Men når jeg så tænker på hvor meget jeg har mærket min baby give puf fra sig i dag (som i øvrigt er HELT nyt for mig), så synes jeg faktisk det er en helt fair pris at betale - at man ind i mellem godt kan føle sig lidt udenfor Selvom det selvfølgelig aldrig skal tage overhånd. Jeg håber du har fået det bedre og har fået snakket med nogen - de der hormoner er så ubelejlige! Jeg selv tudede hele vejen i toget fra Holbæk til Høje Taastrup i dag, fordi jeg opdagede at jeg ikke havde aktiveret mit Ung Kort på min nye telefon, men havde købt en ung billet - og da kontrolløren så kom og sagde at hun ikke ville give mig en bøde for det, men at jeg selvfølgelig skulle skynde mig at få det aktiveret når jeg kom hjem - ja så tudede jeg endnu mere Jeg har ind i mellem ret ondt af vores mænd
Pianisten skriver: Jeg holdt nytårsaften sammen med min kæreste og vores gode vennepar, og ja, jeg tror også jeg følte mig lidt "udenfor" hver gang retterne skiftede og der kom en ny, lækker type vin på bordet, og de senere skulle have lækre cocktails - deres humør var højt på den der lidt tipsy måde, og jeg sad der var og skingrende ædru. Men når jeg så tænker på hvor meget jeg har mærket min baby give puf fra sig i dag (som i øvrigt er HELT nyt for mig), så synes jeg faktisk det er en helt fair pris at betale - at man ind i mellem godt kan føle sig lidt udenfor Selvom det selvfølgelig aldrig skal tage overhånd. Jeg håber du har fået det bedre og har fået snakket med nogen - de der hormoner er så ubelejlige! Jeg selv tudede hele vejen i toget fra Holbæk til Høje Taastrup i dag, fordi jeg opdagede at jeg ikke havde aktiveret mit Ung Kort på min nye telefon, men havde købt en ung billet - og da kontrolløren så kom og sagde at hun ikke ville give mig en bøde for det, men at jeg selvfølgelig skulle skynde mig at få det aktiveret når jeg kom hjem - ja så tudede jeg endnu mere Jeg har ind i mellem ret ondt af vores mænd
Jeg forstår dig udemærket! Det med at blive ked af det umotiveret kommer også nogle gange her. Jeg har fået snakket med min kæreste og snakker også med lægen næste uge, så må hun vurdere mange tak for dit svar!
Har du fået snakket med lægen?
Muhmi skriver: Har du fået snakket med lægen?
Har fået en tid på mandag, så tager vi den der så langt så godt!
Anonym skriver: Har fået en tid på mandag, så tager vi den der så langt så godt!
Det lyder godt, har du haft det sådan siden?
Muhmi skriver: Det lyder godt, har du haft det sådan siden?
Undskyld for det sene svar! Nej jeg har ikke haft det sådan siden - heldigvis!
Snakkede med lægen om det, og selvfølgelig skal man holde øje med sådan nogle reaktioner, men hun mente ikke der var noget at komme efter, da man ikke har en depression på baggrund af to dages nedtrykthed. Hun mente, at jeg havde fået mig selv kørt helt op ved at tænke alt for meget over nytårsaften og i samspil med et ordentlig læs hormoner var det ikke en god kombination tusind tak for jeres svar, de omsorgsfulde besvarelser hjalp helt sikkert lidt på situationen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128