Puha jeg er nået et punkt hvor jeg er så træt af min mand er hjemme... alt han gør irriterer mig. (Han har været hjemme siden den 23 og skal først afsted igen den anden januar).
Han roder... han efterlader ting... han laver INTET med ungerne udover at brokke sig over de afbryder og larmer (de keder sig), imens han sidder og fortæller mig noget så ligegyldigt som at jorden bevæger sig langsommere og langsommere og drikker kaffe !!! 
"jeg ryddede da morgenbordet!" Ja men han efterlod jucen og alle kopper/glas...
"jeg ordnede da køkkenet i en halv time i morges" ja men han efterlod sin dyne på sofaen, (han gik ned tidligt pga han A menneske), lod sit tøj ligge på badeværelset og potten stå i stuen !!!
"Jeg kan jo ikke både passe børn og ordne huset pænt" nå... men det gør jeg sjovt nok altid
og når han kommer hjem fra job kl 17:30 er der altid pænt (jeg er hjemme ca. 14:30-15 med ungerne hjemme også)...
Nu kom jeg ned efter at have lagt tøj på plads og finder en brugt ble i gangen... nederdele som vores store bare hae smidt i stuen og håndklæder på stolene osv.... åh Gud hvor jeg ser frem til hverdagene igen... 
Jeg laver ikke andet end at gå og ryddet op efter dem alle hele tiden...
(tog billeder og viste ham, han blev så gal at han gik... men nu der bedre stemning i huset).
Undskyld skulle lige af med gassen...
skal jo ikke gå ud over ungerne jeg er træt i mælet...
Anmeld
Citér