Anonym skriver:
Nu kan jeg se du kommenterer på en anden tråd om at du kender til det med bekymringerne så du kan vel sætte dig i mit sted....
synes du lyder en smule fordømmende
Ja, selvfølgelig kender jeg til det med bekymringerne. Som jeg netop skriver i den tråd, mener jeg det er helt normalt fra den dag man bliver gravid og ja... resten af livet.
Så ja, jeg kan sagtens sætte mig ind i at du er bekymret. Personligt ville jeg bare ikke få mere tryghed ved at blive ved med at teste. At du så gør det.... fair nok - det var bare en undren og bestemt ikke for at dømme dig.
Og ja så opfattede jeg det som om at det at du spurgte netop betød at testen havde gjort dig bekymret. Det er der set utallige eksempler på herinde - at den gravide lige skal teste igen og så bliver bekymret fordi hun ikke synes testen bliver tydeligere. Og det behøver jo ikke at have noget at sige overhovedet (ligesom man heller ikke kan vide sig sikker fordi der stadig er en streg).
Jeg er da ked af hvis jeg har trådt dig over tæerne, og kan ikke forstå at en simpel undren skal tolkes som at jeg dømmer dig.
For min skyld må du tage lige akkurat så mange Gtests som du vil, og hvis det hjælper dig er det da kun dejligt.
Anmeld
Citér