Graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
10 svar
8 synes godt om
30. december 2016

Anonym trådstarter

Når graviditetsteste et punkt hvor de topper og bare ikke kan blive tydeligere? Oplever at mine teste sådan set er lige tydelige hver dag (teststreg er mørkere end kontrolstreg) nu kommer stregen bare hurtigere for hver dag dag der i stedet for

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når graviditetsteste et punkt hvor de topper og bare ikke kan blive tydeligere? Oplever at mine teste sådan set er lige tydelige hver dag (teststreg er mørkere end kontrolstreg) nu kommer stregen bare hurtigere for hver dag dag der i stedet for

Slet ingen?

Anmeld Citér

30. december 2016

Frk.S

Ja mon ikke de gør det.

Men hvis du har taget tests der er så tydelige at teststregen er tydeligere end kontrolstregen, hvorfor bliver du så ved med at teste hver dag? 

Anmeld Citér

30. december 2016

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Ja mon ikke de gør det.

Men hvis du har taget tests der er så tydelige at teststregen er tydeligere end kontrolstregen, hvorfor bliver du så ved med at teste hver dag? 

Fordi jeg har mistet mange gange før og det giver mig en vis tryghed at se stregerne hver morgen. Lyder sikkert dumt men det giver mig bare ro

Anmeld Citér

30. december 2016

Frk.S

Anonym skriver:

Fordi jeg har mistet mange gange før og det giver mig en vis tryghed at se stregerne hver morgen. Lyder sikkert dumt men det giver mig bare ro

Ok. 

Men ud fra dit indlæg kunne det måske tyde lidt på at det tværtimod gør dig utryg at du ikke ser stregen blive tydeligere længere?

Held og lykke - håber den holder godt fast. 

Anmeld Citér

30. december 2016

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Ok. 

Men ud fra dit indlæg kunne det måske tyde lidt på at det tværtimod gør dig utryg at du ikke ser stregen blive tydeligere længere?

Held og lykke - håber den holder godt fast. 

Nej slet ikke. Det var bare et spørgsmål..... 

Anmeld Citér

30. december 2016

Frk.S

Anonym skriver:

Nej slet ikke. Det var bare et spørgsmål..... 

Ok. 

Anmeld Citér

30. december 2016

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Ok. 

Nu kan jeg se du kommenterer på en anden tråd om at du kender til det med bekymringerne så du kan vel sætte dig i mit sted.... 

synes du lyder en smule fordømmende

Anmeld Citér

30. december 2016

ninibadini

Jeg tror ikke det hjælper dig på dine bekymringer at tage så mange tests. Hvis det  nu skulle gå galt (7-9-13), så vil testen stadig være positiv i noget tid efter. Måske du ville få mere ud af en tidlig scanning så du kan se at alt er ok? Det kan man købe sig til for 4-500 kr. og jeg synes det er rigtig godt givet ud!

Anmeld Citér

30. december 2016

Anonym trådstarter

ninibadini skriver:

Jeg tror ikke det hjælper dig på dine bekymringer at tage så mange tests. Hvis det  nu skulle gå galt (7-9-13), så vil testen stadig være positiv i noget tid efter. Måske du ville få mere ud af en tidlig scanning så du kan se at alt er ok? Det kan man købe sig til for 4-500 kr. og jeg synes det er rigtig godt givet ud!

Jeg skal scannes tidligt gennem fertilitetsklinikken når jeg er 7+4, er 5+0 idag. Der er desværre lang tid til (synes jeg) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.