Babyshower hvordan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
6 svar
1 synes godt om
30. december 2016

SHERO

Jeg er ved at arrangere et babyshower for min bedste veninde...har sat en dato og inviteret dem der skal inviteres... har lavet en hemmelig Facebook-gruppe for dem der skal deltage... 

Men nu er jeg lidt nervøs for jeg har påtaget mig en lidt stor økonomisk byrde, som Min su ikke helt tillader... 

Så mit spørgsmål er så, hvordan betaler man sådan et babyshower, er det personen der arrangere det, eller beder man dem der deltager om at spytte i kassen hvis de skal med, eller uddelegere hvad folk skal medbringe...

Tænker at pynt, mad og drikkevarer til 15 personer godt kan løbe op... Kan man tillade sig det, eller hvad gør man normalt? 

Har kun været med til et babyshower før, og der bagte jeg kager og tog med, så det var ikke økonomisk, men bidrog med noget... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu har jeg ik lige nogen erfaring med babyshowers, men tænker da at når man begynder at arrangere/invitere så skriver man med det samme, hvordan man tænker dagen ska foregå.

Feks ville jeg nok ha spurt, om ik folk ville være med til at lave sammenskudsgilde, så mad og drikkevare fra start af, ku blive fordelt ud, så alle kom med noget.

Hvad har du skrevet i invitationen? Vh stine

Anmeld Citér

30. december 2016

linkon

I de babyshower jeg har været til, har vi alle bidraget med mad og kager og bleekage, og den der har arrangeret det har købt ind drikke og pynt! 

Pynt kan gøres meget nemt og ikke specielt dyrt, og der har ikke været nødvendigt med andet at drikke end vand, saftevand, kaffe og the ��

Anmeld Citér

30. december 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg arrangerede babyshower for en veninde. Jeg skrev bare at jeg stod for alle indkøb, og delte så prisen ligeligt mellem alle deltagerne. Jeg tror det blev 100 kr. Pr næse med drikkevarer, pynt, kage og pølser med brød til aften. Alle var helt med på at dele udgiften☺

Anmeld Citér

30. december 2016

MiniMe2005

Nu har jeg aldrig været til babyshower, men jeg ville da tro, at man kan gøre ligesom til polterabend, hvor alle giver et beløb? 

Anmeld Citér

30. december 2016

A. Nonymsen

Tullen85 skriver:

Jeg er ved at arrangere et babyshower for min bedste veninde...har sat en dato og inviteret dem der skal inviteres... har lavet en hemmelig Facebook-gruppe for dem der skal deltage... 

Men nu er jeg lidt nervøs for jeg har påtaget mig en lidt stor økonomisk byrde, som Min su ikke helt tillader... 

Så mit spørgsmål er så, hvordan betaler man sådan et babyshower, er det personen der arrangere det, eller beder man dem der deltager om at spytte i kassen hvis de skal med, eller uddelegere hvad folk skal medbringe...

Tænker at pynt, mad og drikkevarer til 15 personer godt kan løbe op... Kan man tillade sig det, eller hvad gør man normalt? 

Har kun været med til et babyshower før, og der bagte jeg kager og tog med, så det var ikke økonomisk, men bidrog med noget... 

Min søster arrrangerede babyshower for mig. 

Der havde de alle lidt med, vi var dog ikke helt 15  

men en havde kaffe/the, en havde kage, en havde pynt, to gik sammen om frokosten osv. Det fungerede (hvad jeg ved af) rigtig fint 

Anmeld Citér

30. december 2016

Miti's mama

Har været til en del babyshowers efterhånden og det har været forskelligt. Et sted blev der serveret saftevand og kage arrangeret af værten, ingen pynt. Et andet sted det helt store bord med frokost hvor mor/søster/mostre osv havde taget noget med hver. Har faktisk kun været til en hvor der var pynt - og det var balloner og lidt lyserødt tyl. 

Det er lidt som du selv synes. Du kan sagtens bede om at alle bidrager lidt økonomisk eller tager noget med. Hvad der skal serveres kommer an på tidspunktet af dagen. Så længe det er hyggeligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.