Er så ked af det, har brug for luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2016

Abracadabra

Øv, øv! Det lyder skrækkeligt. Ham skulle du jo helt sikkert ikke være kærester med. 

En godt råd mht. mænd er at vente længe med sex. Mænd kan godt tage fejl og tro, at begær er lig forelskelse. Derfor bliver deres følelser måske stærkere med lidt afholdenhed. Kvinder derimod kan godt tage fejl og tro, at sex er lig parforhold. Endnu en god grund til at vente med sex... Hvis du havde kendt ham lidt bedre, havde du jo ikke haft sex med ham.

Et andet godt råd i bagklogskabens ulideligt klare lys er, at hvis manden ikke kan svare på én sms, kommer han ikke til at svare på 5 sms'er, 3 opkald, 2 facebookbeskeder og et snap. Så skal man bare lade ham være - og huske det, hvis han kontakter en igen! Så er han et uhøfligt fæ, der ikke fortjener opmærksomhed.

Og dét med karma. Glem det. Karma virker ikke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2016

Rauw

Ej okay hvor er det fucked up :O 

bloker ham. Ad for en type. Det ligefør jeg får lyst til at tilbyde at mine drenge giver ham et besøg han sent vil glemme. Han fortjener da om nogen at blive skræmt halvt ihjel. Men han er ikke det værd. Sikke en røvnedern narrøv af et skodmenneske. Dem har jeg faktisk os mødt min del af dog uden de har truet mig men/og mit eneste råd er at lære af det. Mange af os har været der. Du velkommen til at skrive privat. Du er bedre tjent og han er ikke det værd. Det var bare sex og han var sikkert herre dårlig anyway. 

Anmeld Citér

31. december 2016

Frk.S

Anonym skriver:

Tusind tak for jeres søde svar 

Det hele har taget en lidt voldsom drejning. Den sidste besked jeg skrev var at jeg håbede karma ramte ham og det har han reageret på idag ved at true mig og min søn, skriver ting som "du har jo din familie at tænke på, glem ikke det" og "mine fyre fra Nørrebro kigger forbi og henter din telefon". Har skrevet han ikke skal skrive eller true mere så ringer jeg til politiet, men kan jeg reelt det? Fuck mand jeg er knækket, har det skidt med han overhovedet har rørt ved mig 

Føj for en væmmelig fyr.

Ham skal du da bare overhovedet ikke have mere at gøre med.  Slet ham fra alle sociale medier og lad være med at skrive mere til ham overhovedet. 

Anmeld Citér

31. december 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Ej okay hvor er det fucked up :O 

bloker ham. Ad for en type. Det ligefør jeg får lyst til at tilbyde at mine drenge giver ham et besøg han sent vil glemme. Han fortjener da om nogen at blive skræmt halvt ihjel. Men han er ikke det værd. Sikke en røvnedern narrøv af et skodmenneske. Dem har jeg faktisk os mødt min del af dog uden de har truet mig men/og mit eneste råd er at lære af det. Mange af os har været der. Du velkommen til at skrive privat. Du er bedre tjent og han er ikke det værd. Det var bare sex og han var sikkert herre dårlig anyway. 

Du har helt ret og han er blokeret alle steder. Det var som om alt forsvandt da han begyndte at true. Jeg har intet tilovers for den opførsel. Men ja det er fucked og langt ude. Hvis ikke jeg havde screen shots af det hele ville jeg sgu tro det var noget jeg fandt på, har aldrig oplevet noget ligende. Det er slut og hører jeg mere fra ham så må jeg jo ringe til politiet eller sådan noget. Jeg synes også jeg har mødt mange typer igennem årene, især når ens ungdom foregår på vestegnen, men det her er simpelthen så langt ude jeg ikke ved om jeg skal grine eller græde  men tak for din besked - det er virkelig rart at 'tale' med nogen om det

Anmeld Citér

31. december 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Øv, øv! Det lyder skrækkeligt. Ham skulle du jo helt sikkert ikke være kærester med. 

En godt råd mht. mænd er at vente længe med sex. Mænd kan godt tage fejl og tro, at begær er lig forelskelse. Derfor bliver deres følelser måske stærkere med lidt afholdenhed. Kvinder derimod kan godt tage fejl og tro, at sex er lig parforhold. Endnu en god grund til at vente med sex... Hvis du havde kendt ham lidt bedre, havde du jo ikke haft sex med ham.

Et andet godt råd i bagklogskabens ulideligt klare lys er, at hvis manden ikke kan svare på én sms, kommer han ikke til at svare på 5 sms'er, 3 opkald, 2 facebookbeskeder og et snap. Så skal man bare lade ham være - og huske det, hvis han kontakter en igen! Så er han et uhøfligt fæ, der ikke fortjener opmærksomhed.

Og dét med karma. Glem det. Karma virker ikke. 

Du har helt ret. Især det med at sende beskeder - jeg ved det jo godt og hver gang jeg har trykket "send" får jeg også følelsen af at fuck mand, jeg skulle have ladet vær. Jeg bliver bare så gal/frustreret og når man ikke lige har en veninde eller nogen at tale med om det får jeg sgu indimellem sendt for meget afsted. Men du har ret, også i det andet. Men det er absolut også slut, på en måde er det fint nok han vender sådan, så har jeg det ihvertfald ikke skidt med det er slut længere, tværtimod.

tusind tak for din besked 

Anmeld Citér

31. december 2016

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Føj for en væmmelig fyr.

Ham skal du da bare overhovedet ikke have mere at gøre med.  Slet ham fra alle sociale medier og lad være med at skrive mere til ham overhovedet. 

Det er gjort, det er selvfølgelig helt ud efter sådan en langt ude opførsel. Tusind tak for din besked 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.