Åh hvor er jeg dog ked af det 
Jeg ser den her fyr, som jeg også så lidt til i mine yngre dage, men så mistede vi kontakten og fik den for nylig tilbage over facebook. Vi har set hinanden nogle gange og også haft sex (havde vi også da vi sås år tilbage). Det hele går egentlig ok, det er meget nyt, men ellers fint. Igår aftes ringer han og vækker mig og spørger om han må komme (han bor lidt mere end 100 km væk), jeg siger ja og da vi ligger på kan jeg se jeg har modtaget en masse beskeder inden hvor han skriver hvor glad han er for mig og at jeg ikke skal være bange for at brænde fingrene hos ham (som jeg havde nævnt jeg var nervøs for ift dating), og alle mulige super kærlige og søde ting. Han kom, vi havde sex, jeg faldt i søvn og imorges da jeg vågnede var han væk!!?! Jeg ringede og skrev sms'er og har gjort det igennem dagen og har intet hørt. Jeg kan se han har været igang på snapchat, da hans streak-tal ting stiger, men han svarer ikke mig. Jeg er så forvirret og ked af det. Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg sagde jo ja da han ringede, han "havde" mig jo allerede, hvorfor skrive alle de ting for så bare vende og ignorere mig som om vi var børn?
Puha, jeg ved godt jeg bare skal glemme det og så længe har vi jo ikke set hinanden. Jeg er bare så ensom, jeg har ingen venner eller familie, er alene med mit barn til hverdag og ja. Har bare ingen at tale med om det, så derfor dette indlæg. Bliver simpelthen nødt til at komme ud med det i stedet for at psykose ringe til ham igen og igen.
Men øv et knæk jeg har fået og av mit hjerte
Føler mig lidt brugt og ikke god nok lige nu.
Anmeld
Citér