Er så ked af det, har brug for luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
15 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. december 2016

Anonym trådstarter

Åh hvor er jeg dog ked af det 

Jeg ser den her fyr, som jeg også så lidt til i mine yngre dage, men så mistede vi kontakten og fik den for nylig tilbage over facebook. Vi har set hinanden nogle gange og også haft sex (havde vi også da vi sås år tilbage). Det hele går egentlig ok, det er meget nyt, men ellers fint. Igår aftes ringer han og vækker mig og spørger om han må komme (han bor lidt mere end 100 km væk), jeg siger ja og da vi ligger på kan jeg se jeg har modtaget en masse beskeder inden hvor han skriver hvor glad han er for mig og at jeg ikke skal være bange for at brænde fingrene hos ham (som jeg havde nævnt jeg var nervøs for ift dating), og alle mulige super kærlige og søde ting. Han kom, vi havde sex, jeg faldt i søvn og imorges da jeg vågnede var han væk!!?! Jeg ringede og skrev sms'er og har gjort det igennem dagen og har intet hørt. Jeg kan se han har været igang på snapchat, da hans streak-tal ting stiger, men han svarer ikke mig. Jeg er så forvirret og ked af det. Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg sagde jo ja da han ringede, han "havde" mig jo allerede, hvorfor skrive alle de ting for så bare vende og ignorere mig som om vi var børn?

Puha, jeg ved godt jeg bare skal glemme det og så længe har vi jo ikke set hinanden. Jeg er bare så ensom, jeg har ingen venner eller familie, er alene med mit barn til hverdag og ja. Har bare ingen at tale med om det, så derfor dette indlæg. Bliver simpelthen nødt til at komme ud med det i stedet for at psykose ringe til ham igen og igen.

Men øv et knæk jeg har fået og av mit hjerte  Føler mig lidt brugt og ikke god nok lige nu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2016

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Jeg ser den her fyr, som jeg også så lidt til i mine yngre dage, men så mistede vi kontakten og fik den for nylig tilbage over facebook. Vi har set hinanden nogle gange og også haft sex (havde vi også da vi sås år tilbage). Det hele går egentlig ok, det er meget nyt, men ellers fint. Igår aftes ringer han og vækker mig og spørger om han må komme (han bor lidt mere end 100 km væk), jeg siger ja og da vi ligger på kan jeg se jeg har modtaget en masse beskeder inden hvor han skriver hvor glad han er for mig og at jeg ikke skal være bange for at brænde fingrene hos ham (som jeg havde nævnt jeg var nervøs for ift dating), og alle mulige super kærlige og søde ting. Han kom, vi havde sex, jeg faldt i søvn og imorges da jeg vågnede var han væk!!?! Jeg ringede og skrev sms'er og har gjort det igennem dagen og har intet hørt. Jeg kan se han har været igang på snapchat, da hans streak-tal ting stiger, men han svarer ikke mig. Jeg er så forvirret og ked af det. Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg sagde jo ja da han ringede, han "havde" mig jo allerede, hvorfor skrive alle de ting for så bare vende og ignorere mig som om vi var børn?

Puha, jeg ved godt jeg bare skal glemme det og så længe har vi jo ikke set hinanden. Jeg er bare så ensom, jeg har ingen venner eller familie, er alene med mit barn til hverdag og ja. Har bare ingen at tale med om det, så derfor dette indlæg. Bliver simpelthen nødt til at komme ud med det i stedet for at psykose ringe til ham igen og igen.

Men øv et knæk jeg har fået og av mit hjerte  Føler mig lidt brugt og ikke god nok lige nu.

Ej en spade !!! 

Du er da også bedre tjent uden ham!! Du får en kæmpe knus herfra 

Anmeld Citér

29. december 2016

Anonym

Ej sorry men han er da godt nok et trist menneske ham der..og falsk   først skriver han alt muligt for og være sammen med dig for tilsidst at droppe dig på den måde.  Du kan finde det der er bedre og så han bare ikke værd og samle på.mænd der gør den slags er ikke ude efter seriøse forhold og en værre trusse tyv  ej videre og glem ham for det er ikke første og sidste gang han laver det stund der..mennesker der ikke har respekt for andre mennesker følelser skal man holde sig langt væk fra..jeg er også alene med mit barn til hverdag og kender godt til følelsen af og føle sig helt alene.så du ikke alene..Men op på hesten igen og ud og find en sød mand.. du får lige en krammer herfra 

Anmeld Citér

29. december 2016

Anonym trådstarter

PernilleogLouis skriver:

Ej en spade !!! 

Du er da også bedre tjent uden ham!! Du får en kæmpe knus herfra 

Tusind tak 

Anmeld Citér

29. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej sorry men han er da godt nok et trist menneske ham der..og falsk   først skriver han alt muligt for og være sammen med dig for tilsidst at droppe dig på den måde.  Du kan finde det der er bedre og så han bare ikke værd og samle på.mænd der gør den slags er ikke ude efter seriøse forhold og en værre trusse tyv  ej videre og glem ham for det er ikke første og sidste gang han laver det stund der..mennesker der ikke har respekt for andre mennesker følelser skal man holde sig langt væk fra..jeg er også alene med mit barn til hverdag og kender godt til følelsen af og føle sig helt alene.så du ikke alene..Men op på hesten igen og ud og find en sød mand.. du får lige en krammer herfra 

Tusind tak for din besked. Ja jeg er også super overrasket, forstår det simpelthen ikke. Jeg vil så gerne have svar, det her er ulideligt  Men det får jeg sgu nok ikke og intet svar er jo også en slags svar. Ville bare ønske han ringede med en eller anden forklaring, men der er vel nærmest ikke nogen 

Jeg håber 2017 bliver bedre og tak for krammet 

Anmeld Citér

29. december 2016

Loa

Øv hvor han lyder nederen.  

Du er nok helt sikkert bedre tjent uden ham.

Mon ikke der findes en sød og ærlig fyr der bare ikke har mødt dig endnu. Håber du støder ind i ham i 2017.

Anmeld Citér

29. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Tusind tak for din besked. Ja jeg er også super overrasket, forstår det simpelthen ikke. Jeg vil så gerne have svar, det her er ulideligt  Men det får jeg sgu nok ikke og intet svar er jo også en slags svar. Ville bare ønske han ringede med en eller anden forklaring, men der er vel nærmest ikke nogen 

Jeg håber 2017 bliver bedre og tak for krammet 

Han er vist konfliktsky ham der.og gider man virkelig  bruge tid på en som ham så..der ville ikke komme andet end problemer med sådan en som ham  jeg har selv oplevede en del mænd der var sådan og de er bare udmodne og slet ikke klar til noget seriøst. For din egen skyld så prøv og tænk på noget andet..og tænk at han ikke var mand nok til dig og sandsynligvis også til andre han møder. Ville blive skide sur hvis en mand lavede det stund med mig. Men det også derfor jeg med tiden har lært at man ikke skal være sammen med en fyr før man  har fundet ud af hvad han vil.   og så gi det god tid..Men forstår dig..han sku da bare en tur hen over knæet  ..møgunge     den dag man finder god fyr så vil man kigge sig tilbage og ægre sig over at han brugt tid og kræfter på fyre som ham du lige har mødt.. �� og positive tanker herfra 

Anmeld Citér

30. december 2016

HPH

Anonym skriver:

Til dig

Anmeld Citér

30. december 2016

Frk.S

Det lyder da meget som om han bare var ude på at få noget.

Med mindre det er den slags du er interesseret i  (hvilket det bestemt ikke lyder til) så synes jeg du skal stoppe med at kontakte ham - slet ham på Facebook osv.

Måske ringer han igen en dag når han bliver trængende igen. Enten lader du være med at tage den eller også tager du den og når han spørger om han må komme forbi siger du "Nej tak makker, jeg foretrækker at vente til jeg finder en rigtig mand "

Se det som en lektie til dig selv at nogle mænd er altså villige til at sige hvad som helst for et put - men vær klar over at der også findes dejlige mænd derude, der vil behandle dig ordentligt - du skal bare have fundet en af dem. 

Håber for dig at du snart finder kærligheden. Kram herfra. 

Anmeld Citér

30. december 2016

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres søde svar 

Det hele har taget en lidt voldsom drejning. Den sidste besked jeg skrev var at jeg håbede karma ramte ham og det har han reageret på idag ved at true mig og min søn, skriver ting som "du har jo din familie at tænke på, glem ikke det" og "mine fyre fra Nørrebro kigger forbi og henter din telefon". Har skrevet han ikke skal skrive eller true mere så ringer jeg til politiet, men kan jeg reelt det? Fuck mand jeg er knækket, har det skidt med han overhovedet har rørt ved mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.