Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er kun gravid i uge 5. Men hold op hvor det kribler i fingrene for at købe ting til baby! En del af mig siger skudt med det bare køb (altså små ting) En andel del siger nej det er alt for tidligt! Øv det er hårdt at vente!
Hvornår begyndte i at købe de mindre ting ind??
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Efter kønsscanning 14+0.
Anonym skriver: Er kun gravid i uge 5. Men hold op hvor det kribler i fingrene for at købe ting til baby! En del af mig siger skudt med det bare køb (altså små ting) En andel del siger nej det er alt for tidligt! Øv det er hårdt at vente! Hvornår begyndte i at købe de mindre ting ind??
Købte først efter kønsscanning uge 14. Ville ikke risikerer at ligge inde med en masse tøj og ting hvis jeg aborterede.
Vi købte barnevognen som det første, da jeg var halvvejs.
Købte en autostol da jeg var omkring 10+0, men det var også fordi den var virkelig billig! Spritny autostol til 1200 som hun kun ville have 250 kr for. Ellers har vi først skaffet barnevogn, skråstol etc etc her i julen da jeg var 18+. Tøj har jeg slet ikke købt endnu, selvom jeg kender kønnet Ved ikke hvad der er galt med mig Køber dog nok tøj her når januarudsalget går i gang, så er jeg omkring 20-21+
Vi købte vist også det første efter kønsscanningen og ellers gik vi mest amok efter MD, men så gik det også hurtigt :p
Begyndte at købe småting inden jeg blev gravid købte autostol da jeg var i uge 6. Barnevogn, seng og de andre store ting var først efter misdannelsesscanningen. Købte det første tøj efter kønsscanningen i uge 14.
Christabelle skriver: Begyndte at købe småting inden jeg blev gravid købte autostol da jeg var i uge 6. Barnevogn, seng og de andre store ting var først efter misdannelsesscanningen. Købte det første tøj efter kønsscanningen i uge 14.
Tak! Glad for at høre at jeg ikke er den eneste der er lidt småskør! Det er bare svært når vi har ventet 2.5 år på det her øjeblik!
Min mor købte en barnevogn til os da jeg var 12+ og Nf var gået godt. Vi købte selv lidt tøj da vi havde været til kønsscanning 14+ og så startede shopperiet derfra hehe
Tror jeg begyndte at købe lidt efter tidlig scanning 6+1. Købte i hver fald før vi vidste hvad køn de var og dagen efter nf købte vi barnevogn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128