Halsbetændelse igen og igen - hvad kan man gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2016

Billefamilie

Smølfine123 skriver:

Det jeg har gjort er at koge dem når man starter på en kur. 3-4 dage inde i kuren er de fleste bakterier dræbt. Her skifter jeg til nye tandbørster. Jeg har samtidigt kogt dem dagligt efterfølgende til kuren er veloverstået. 

I princippet skulle kogning være nok - jeg har bare været lidt fanatisk pga de mange behandlinger. Husk ikke at kysse jeres barn på munden osv. Det smitter af helvede til

Okay det lyder fornuftigt.

Jeg er også meget fanatisk med ikke at kysse på munden når børnene er syge og alle i hjemmet skal vaske hænder hyppigt osv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2016

Babilooo

Billefamilie skriver:

Okay det lyder fornuftigt.

Jeg er også meget fanatisk med ikke at kysse på munden når børnene er syge og alle i hjemmet skal vaske hænder hyppigt osv 

Men jeg ville glemme alt om mandelfjerning hvis du ikke har udskiftet tandbørste eller pudebetræk. Så snart kuren er færdig indfører du bakterierne igen med børsten. 

Anmeld Citér

27. december 2016

Skouboe

Manuka honning, kan købes i nogle matas. Og husk at det ikke må varmes op, så ikke i varm te. Vil han spise det rent fx direkte fra skeen, eller på et stykke brød med smør, er det bedst, ellers i lunken te eller lign.

Anmeld Citér

31. december 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12
Billefamilie skriver:

Det har jeg aldrig hørt om før, men det giver jo god mening! Jeg koger alle tandbørster med det samme. 

Tak for svar

det er så lidt håber det hjælper jeg køber nogle gang nogle fra den der butik der hedder normalt der kan du købe 4 tandbøster for en 20 ellers koger jeg dem  

Anmeld Citér

31. december 2016

B&J

Jeg vil gå til en øre hals læge og få tjekket for mandler 

Anmeld Citér

31. december 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

det er godt nok mange gange den lille mand har været ramt... jeg ville også gå et en øre - næse hals læge og få mandlerne tjekket...

jeg led selv af gentagende halsbetændelser ( godt nok som teenager) og efter en rigtig voldsom omgang hvor man troede jeg havde fået kyssesyge fordi jeg var så dårlig fik jeg tid til at få dem fjernet... det er nu 15 år siden og jeg har ikke haft halsbetændelse en eneste gang siden. læge sagde at mine mandler var fyld med huller og at der ville komme bakterier konstant og at jeg forsat ville få gentagende betændelser.

fandt lige der her link: http://www.stougaard-oerelaegen.dk/index.php?sideid=29

der står også hvorfor barnet helst gerne skal veje 20 kg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.