Anbefal et krøllejern :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2016

bøllen

Aristocats skriver:

Så synes jeg du skal tage Diva  De fås til omkring 300-400 kr og er super nemme og bruge. Og så giver de ovenikøbet rigtigt flotte krøller. Man kan jo altid investere i et dyrere et senere hen hvis man føler behovet for det 

Dem må jeg kikke på . Fik faktisk et fra obh nordica i julegave men kan ski ikke finde ud Af at bruge det  får kun krøller i det nederste af håret max 15 cm . Ved ikke hvad jeg gør galt.

Er det bedst med et , hvor man ruller håret på eller et med sådan en " clips "

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2016

Aristocats

bøllen skriver:

Dem må jeg kikke på . Fik faktisk et fra obh nordica i julegave men kan ski ikke finde ud Af at bruge det  får kun krøller i det nederste af håret max 15 cm . Ved ikke hvad jeg gør galt.

Er det bedst med et , hvor man ruller håret på eller et med sådan en " clips "

Hvis du ikke er rutineret vil jeg helt klart sige clips  Og så husk ikke at købe et for stort ét, et  på 19 mm kan for eksempel godt lyde lidt småt, men det giver ganske fine normale krøller. Det med at krøllerne kun var i det nederste af håret kan godt være fordi krøllejernet var for stort eller du tog for store totter hår. 

Anmeld Citér

27. december 2016

bøllen

Hvis du ikke er rutineret vil jeg helt klart sige clips  Og så husk ikke at købe et for stort ét, et  på 19 mm kan for eksempel godt lyde lidt småt, men det giver ganske fine normale krøller. Det med at krøllerne kun var i det nederste af håret kan godt være fordi krøllejernet var for stort eller du tog for store totter hår. 

Har aldrig brugt krøllejern før . Er hel grøn , syntes det virkede besværligt med clipsen . Syntes jeg havde taget nogle meget små tottet men har muligvis gjordt det forkert ?!? 

Anmeld Citér

27. december 2016

Aristocats

bøllen skriver:

Har aldrig brugt krøllejern før . Er hel grøn , syntes det virkede besværligt med clipsen . Syntes jeg havde taget nogle meget små tottet men har muligvis gjordt det forkert ?!? 

Hvordan gjorde du?

Anmeld Citér

27. december 2016

bøllen

Hvordan gjorde du?

Jamen tog en lille tot hår rullede spidsen rundt om krøllejernet lukkede clipsen og rullede håret omkring  altså drejede krøllejernet op omkring håret. Ved ikke om det giver mening  prøvede at google video men kunne kun finde uden clips , så ved ikke om det er forkert. Der kom bare kun krøller i det nederst . Syntes det virkede besværligt med clipsen. Kan se det krøllejern jeg fik er 25 mm

Anmeld Citér

27. december 2016

Aristocats

bøllen skriver:

Jamen tog en lille tot hår rullede spidsen rundt om krøllejernet lukkede clipsen og rullede håret omkring  altså drejede krøllejernet op omkring håret. Ved ikke om det giver mening  prøvede at google video men kunne kun finde uden clips , så ved ikke om det er forkert. Der kom bare kun krøller i det nederst . Syntes det virkede besværligt med clipsen. Kan se det krøllejern jeg fik er 25 mm

Det jeg plejer at gøre er at lukke clipsen lidt over spidserne af håret og i det jeg ruller håret op, åbner jeg clipsen og lukker den igen sådan at spidserne kommer lidt mere med op uden at det bliver grimt. Og så lader jeg det sidde i cirka 10 sekunder og giver slip. Er dit hår tykt? For det kan også være varmen der ikke var varm nok i forhold til dit hår der gjorde at krøllen ikke var fordelt i hele håret 

Anmeld Citér

28. december 2016

Baby2017

bøllen skriver:

Kan se det du linker til er en anden model , måske en nyere ?

mon der er meget forskel på de 2 ?

Er som abdre skriver sikker på det du har fundet der er helt iorden. Jeg kan heller ikke helt finde ud af hvad der er af forskel på de mange modeller,  men metoden er den samme og den er det smarte

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.