Anbefal et krøllejern :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
16 svar
1 synes godt om
26. december 2016

bøllen

Nogen herinde som kan anbefale et krøllejern ?

må gerne være brugervenligt , gerne nemt at bruge og giver fine krøller :-) 

mit hår er blevet ret så langt og leger med tanken om at kunne lave lidt krøller engang imellem . Men har aldrig prøvet det før , så hvilket kan anbefales ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

Baby2017

bøllen skriver:

Nogen herinde som kan anbefale et krøllejern ?

må gerne være brugervenligt , gerne nemt at bruge og giver fine krøller :-) 

mit hår er blevet ret så langt og leger med tanken om at kunne lave lidt krøller engang imellem . Men har aldrig prøvet det før , så hvilket kan anbefales ??

Hejsa! 

Jeg har lige fået dette i julegave og det er super godt og brugervenligt.  Har før brugt et helt alm.  Et og det er bare ikke det samme

https://www.whiteaway.com/personlig-pleje/haarpleje/kroellejern/product/babyliss-curl-secret-c1200e-ny-model/?gclid=CJellJfJktECFaLbcgodKFIA7A

Man tager bare en tot og sætter ind så det håret sammen og bipper når du kan åbne det igen

Anmeld Citér

27. december 2016

bøllen

Baby2017 skriver:

Hejsa! 

Jeg har lige fået dette i julegave og det er super godt og brugervenligt.  Har før brugt et helt alm.  Et og det er bare ikke det samme

https://www.whiteaway.com/personlig-pleje/haarpleje/kroellejern/product/babyliss-curl-secret-c1200e-ny-model/?gclid=CJellJfJktECFaLbcgodKFIA7A

Man tager bare en tot og sætter ind så det håret sammen og bipper når du kan åbne det igen

Hejsa

mange tak for svar . 

så Føtex havde dette på tilbud , er det mon magentil ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. december 2016

bøllen

Baby2017 skriver:

Hejsa! 

Kan se det du linker til er en anden model , måske en nyere ?

mon der er meget forskel på de 2 ?

Anmeld Citér

27. december 2016

AnoMom

bøllen skriver:

Kan se det du linker til er en anden model , måske en nyere ?

mon der er meget forskel på de 2 ?

Den eneste forskel der er på de to er motoren der ruller håret op :-) 

Men hvis du bare vil krølle hår engang imellem. Så er Curl Secret en dyr investering hvis du spørger mig. Det er rigtig godt uden tvivl. 

Men 700-1200 kr for noget man bruger en sjælden gang i mellem og ikke engang ved om man kan lide. Det er vanvittigt i mine øjne. :-)

lige hvilket kan jeg ikk anbefale da jeg selv står i samme situation ;-)

Anmeld Citér

27. december 2016

Aristocats

I den dyre ende; Cloud Nine Waving Wand. GHD Curve Creative wand. GHD glattejern laver også virkelig flot spil og krøller hvis man får fat i teknikken. Dog er Cloud Nine waving wand kun godt hvis man har langt hår. 

Ellers kan jeg virkelig anbefale Diva Professional. De er billige, kommer i mange forskellige størrelser og virker virkelig godt. Helt vildt gode til prisen. 

Anmeld Citér

27. december 2016

bøllen

AnoMom skriver:

Den eneste forskel der er på de to er motoren der ruller håret op :-) 

Men hvis du bare vil krølle hår engang imellem. Så er Curl Secret en dyr investering hvis du spørger mig. Det er rigtig godt uden tvivl. 

Men 700-1200 kr for noget man bruger en sjælden gang i mellem og ikke engang ved om man kan lide. Det er vanvittigt i mine øjne. :-)

lige hvilket kan jeg ikk anbefale da jeg selv står i samme situation ;-)

Tak for svar . Den jeg har sat et billede ind af er på bud i Føtex til 500 kr . Ved ikke hvilket prisleje at alm ok krøllejern koster :-)

har aldrig prøvet at krølle hår ,før men nu er mit går blevet ret langt ,så tænker det skal prøves . Tror at hvis jeg finder et som er nemt at bruge og giver et godt resultat , kommer jeg nok til at bruge det .

Anmeld Citér

27. december 2016

bøllen

Aristocats skriver:

I den dyre ende; Cloud Nine Waving Wand. GHD Curve Creative wand. GHD glattejern laver også virkelig flot spil og krøller hvis man får fat i teknikken. Dog er Cloud Nine waving wand kun godt hvis man har langt hår. 

Ellers kan jeg virkelig anbefale Diva Professional. De er billige, kommer i mange forskellige størrelser og virker virkelig godt. Helt vildt gode til prisen. 

Tak for svar .

har slet ingen ide om hvilken prisleje sådan noget ligger i . Har bare fået en ide om at det skal prøves da mit hår er blevet ok langt nu :-)

men tænker at det skal være nemt at bruge og lave et fint resultat ellers får jeg det nok ikke brugt .

Anmeld Citér

27. december 2016

AnoMom

bøllen skriver:

Tak for svar . Den jeg har sat et billede ind af er på bud i Føtex til 500 kr . Ved ikke hvilket prisleje at alm ok krøllejern koster :-)

har aldrig prøvet at krølle hår ,før men nu er mit går blevet ret langt ,så tænker det skal prøves . Tror at hvis jeg finder et som er nemt at bruge og giver et godt resultat , kommer jeg nok til at bruge det .

Jo mindre motor jo dårligere resultat. :-) 

men ved at secret curl 1200 har vundet bedst i test. Men koster fra 700 og opefter :-)

man kan få udemærkede krøllejern til 199 kr og opefter :-)

Anmeld Citér

27. december 2016

Aristocats

bøllen skriver:

Tak for svar .

har slet ingen ide om hvilken prisleje sådan noget ligger i . Har bare fået en ide om at det skal prøves da mit hår er blevet ok langt nu :-)

men tænker at det skal være nemt at bruge og lave et fint resultat ellers får jeg det nok ikke brugt .

Så synes jeg du skal tage Diva  De fås til omkring 300-400 kr og er super nemme og bruge. Og så giver de ovenikøbet rigtigt flotte krøller. Man kan jo altid investere i et dyrere et senere hen hvis man føler behovet for det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.