Nu ved vi at der ligger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2016

BigHope13

tarkoflen skriver:

Sjovt at du troede det var en pige, jeg troede vi skulle have en dreng 

er ret pjattet med Gustav, men det er kæresten ikke og det er jo sådan set også ligegyldigt nu

hvad havde l af pigenavn? 

Haha ja det er da ret skægt... Jeg havde ikk den der fornemmelse som jeg havde med Thor, men alle gættede at det blev en pige, Thor blev ved med at sige lillesøster om babyen og min graviditet har været meget anderledes så tror bare jeg har bildt mig ind at der var en pige 

men nu det jo dejligt med en lillebror og det bliver så spændende, vi håber bare lillebror har et lidt lavere gear end Thor 

jamen til en pige var der kun et navn valgt og det var Ida 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

tarkoflen

BigHope13 skriver:

Haha ja det er da ret skægt... Jeg havde ikk den der fornemmelse som jeg havde med Thor, men alle gættede at det blev en pige, Thor blev ved med at sige lillesøster om babyen og min graviditet har været meget anderledes så tror bare jeg har bildt mig ind at der var en pige 

men nu det jo dejligt med en lillebror og det bliver så spændende, vi håber bare lillebror har et lidt lavere gear end Thor 

jamen til en pige var der kun et navn valgt og det var Ida 

Lad os håbe du får en lillebror i et lavere gear og jeg får en lillesøster med et bedre sovehjerte end storesøster, i hvert fald om dagen

ida er også et fint navn

Anmeld Citér

26. december 2016

BigHope13

tarkoflen skriver:

Lad os håbe du får en lillebror i et lavere gear og jeg får en lillesøster med et bedre sovehjerte end storesøster, i hvert fald om dagen

ida er også et fint navn

Ja lad os håbe det

dog tror jeg at nogle ting bare går bedre denne gang, ihvertfald for mit ved kommende, godt nok er det et helt andet barn der kommer ud, men kan mærke her i graviditeten at jeg er langt mere afslappet denne gang og tager tingene som de kommer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.