Nu ved vi at der ligger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

921 visninger
12 svar
16 synes godt om
24. december 2016

BigHope13

En dejlig lillebror i min mave, vi var til scanning den 22 og vi er så glade, også selvom fornemmelsen var mest for en pige pga en meget anderledes graviditet..

Nu venter en dejlig jul med først en julefrokost med min mors familie og derefter en juleaften med mandens side med masser af børn og dejlige mennesker..

Hav en fantastisk jul derude 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2016

Ønskebarnet2014

BigHope13 skriver:

En dejlig lillebror i min mave, vi var til scanning den 22 og vi er så glade, også selvom fornemmelsen var mest for en pige pga en meget anderledes graviditet..

Nu venter en dejlig jul med først en julefrokost med min mors familie og derefter en juleaften med mandens side med masser af børn og dejlige mennesker..

Fantastisk 

Og dejligt med en lillebror

glædelig jul til jer

Anmeld Citér

25. december 2016

tarkoflen

Stort tillykke med lillebror <3

Anmeld Citér

25. december 2016

Becks

BigHope13 skriver:

Stort tillykke søde du

Anmeld Citér

26. december 2016

BigHope13

Becks skriver:

Stort tillykke søde du

Tusind tak 

Anmeld Citér

26. december 2016

BigHope13

tarkoflen skriver:

Stort tillykke med lillebror <3

Tusind tak , så dejligt at vide hvad der ligger derinde. Så skal vi i tænkeboks angående et kommende navn 

Anmeld Citér

26. december 2016

BigHope13

Ønskebarnet2014 skriver:

Fantastisk 

Og dejligt med en lillebror

glædelig jul til jer

Tusind tak  håber det går godt ved jer 

Anmeld Citér

26. december 2016

tarkoflen

BigHope13 skriver:

Tusind tak , så dejligt at vide hvad der ligger derinde. Så skal vi i tænkeboks angående et kommende navn 

Ja det er jo så det næste, det var faktisk lidt heldigt, at vi skal have en pige mere, for vi har umådelig svært ved at finde drengenavne 

Anmeld Citér

26. december 2016

BigHope13

tarkoflen skriver:

Ja det er jo så det næste, det var faktisk lidt heldigt, at vi skal have en pige mere, for vi har umådelig svært ved at finde drengenavne 

Vi var faktisk så sikre på at det blev en pige at vi have besluttet et navn  

Ellers havde især jeg forelsket mig i navnet Lauge men desværre er der et barn på mandens søsters side der hedder det, så det vil sige at hun jo vil få to nevøer det hed det samme. Samt deres tre børn ville to fætre som så også hedder det samme og det ødelagde lige det hele... så nu er jeg helt på bar bund igen igen 

Anmeld Citér

26. december 2016

tarkoflen

BigHope13 skriver:

Vi var faktisk så sikre på at det blev en pige at vi have besluttet et navn  

Ellers havde især jeg forelsket mig i navnet Lauge men desværre er der et barn på mandens søsters side der hedder det, så det vil sige at hun jo vil få to nevøer det hed det samme. Samt deres tre børn ville to fætre som så også hedder det samme og det ødelagde lige det hele... så nu er jeg helt på bar bund igen igen 

Sjovt at du troede det var en pige, jeg troede vi skulle have en dreng 

er ret pjattet med Gustav, men det er kæresten ikke og det er jo sådan set også ligegyldigt nu

hvad havde l af pigenavn? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.