Kan det være omgangssyge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2016

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Lyder meget som da jeg havde været i Tyrkiet.  Der havde jeg diarre og opkastinger samt kvalme 3-4 døgn.  Kontaktede så lægen der kunne konstatere at jeg havde nogle bakterier i maven så der skulle en pencilin kur til..  Evt.  Prøv at snak med lægevagten. 

hmm er ikke så meget for vagtlæge har kun dårlige erfaringer  så kontakter dem først mandag eller egen læge tirsdag vis det ikke blir bedre 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

Anonym trådstarter

hmm er stadigvæk dårlig.. vil have hivet fat i lægen imorgen... men min svigermor sagde til min kæreste igår om jeg kunne være gravid. hvilket han havde sagt nej til.... for det kan jeg da ikke vel? 

jeg har meeeget uregelmæssig menstruation og sommetider 2 gange på en måned dog ikke de sidste par mdr. lægerne kan ikke finde en grund til det køre så forskelligt og tåler ikke hormoner så kan ikke få rettet op på det 

her er for de sidste 3 mdr 

18/10-23/10

7/11-12/11

2/12-7/12 men min kalender fortæller mig at jeg skal have det igen om 3 dage men ingen tegn?? lider af voldsomme smerter og gerne 1 -2 uger før hvor bryster blir ømme væskeophobning blir uffattelig træt. men intet symptom...

som skrevet i anden besked lider jeg af svær   vaganisme (skedekramper) så sex er simpelhen noget vi aldrig gør i desværre det så smertefuldt men nogle gange så kan jeg ikke lade min mand værre.. så vi har kun gjordt det 1 gang i år og det var 14 december... men min sygdomsforløb startet den 20??? kan da overhoved ikke lade sig gøre det er en graviditet vel? for tager jo lang tid fra sex til ægget sætter sig fast og kroppe udgiver signaler? ville i bruge penge på test eller vil i mene det er penge ud af vinduet... 

Anmeld Citér

27. december 2016

Mamalou

Hvorfor prøver du ikke at tage en graviditetstest? Så får du afklaret om det kan være det. Din læge vil sikkert spørge dig når du kommer der.

Anmeld Citér

27. december 2016

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Hvorfor prøver du ikke at tage en graviditetstest? Så får du afklaret om det kan være det. Din læge vil sikkert spørge dig når du kommer der.

var ved læge imorges og tog en graviditets test inden negativ lægen tog nogle blodprøver som jeg får svar på imorgen. har fået nogle pille mod kvalme som hjælper så har fået mad til alle måltider idag  men sidder alligevel nu og kæmper for ikke at kaste op :/ spændt på svaret imorgen 

Anmeld Citér

27. december 2016

Mamalou

Anonym skriver:

var ved læge imorges og tog en graviditets test inden negativ lægen tog nogle blodprøver som jeg får svar på imorgen. har fået nogle pille mod kvalme som hjælper så har fået mad til alle måltider idag  men sidder alligevel nu og kæmper for ikke at kaste op :/ spændt på svaret imorgen 

Godt du kom til lægen Jeg håber snart du er frisk igen. Andet vil ikke være til at holde til.

God bedring

Anmeld Citér

27. december 2016

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Godt du kom til lægen Jeg håber snart du er frisk igen. Andet vil ikke være til at holde til.

God bedring

Tak ja kunne være dejligt. bare det at have lyst til mad savner jeg..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.