hmm er stadigvæk dårlig.. vil have hivet fat i lægen imorgen... men min svigermor sagde til min kæreste igår om jeg kunne være gravid. hvilket han havde sagt nej til.... for det kan jeg da ikke vel?
jeg har meeeget uregelmæssig menstruation og sommetider 2 gange på en måned dog ikke de sidste par mdr. lægerne kan ikke finde en grund til det køre så forskelligt og tåler ikke hormoner så kan ikke få rettet op på det
her er for de sidste 3 mdr
18/10-23/10
7/11-12/11
2/12-7/12 men min kalender fortæller mig at jeg skal have det igen om 3 dage men ingen tegn?? lider af voldsomme smerter og gerne 1 -2 uger før hvor bryster blir ømme væskeophobning blir uffattelig træt. men intet symptom...
som skrevet i anden besked lider jeg af svær vaganisme (skedekramper) så sex er simpelhen noget vi aldrig gør i desværre
det så smertefuldt men nogle gange så kan jeg ikke lade min mand værre.. så vi har kun gjordt det 1 gang i år og det var 14 december... men min sygdomsforløb startet den 20??? kan da overhoved ikke lade sig gøre det er en graviditet vel? for tager jo lang tid fra sex til ægget sætter sig fast og kroppe udgiver signaler? ville i bruge penge på test eller vil i mene det er penge ud af vinduet...
Anmeld
Citér