Anonym skriver:
Hej Alle Baby-brugere..
Jeg har gået i længere tid med en fornemmelse af "ikke at være mig selv". Jeg er enormt distræt, svimmel og kan simpelthen ikke koncentrere mig om en ting ad gangen. Jeg springer fra ting til ting, og for det meste er min hukommelse meget lignende Dorys (fisken)..
Jeg er under uddannelse - forventet færdig den 19. januar og skal aflevere afsluttende projekt den 4. januar. Jeg er har 37 timer om ugen i min praktik, og oven i det kommer julen og den sorgprocess min familie stadig er igennem efter tabet af min mands far der kom meget pludseligt i sommer. Han var 57. Oven i kommer de daglige angstanfald og spekulationerne omkring meningen med livet og angsten for at dø..
Ydermere er der nok 10-tusind ting der rumsterer i mit hoved non-stop, eksempler:
- Hvad skal jeg når jeg er færdiguddannet ? 0 job i udsigte
- Min søster kommer fra i dag til søndag
- Skal vores datter som er særligt sensitiv skifte til privat skole?
- Hvad med renoveringen af vores hus?
- skal jeg med til jule-tam-tam?
- Findes der en dårligere mor end mig?
- Mon min mand finder en anden snart? Jeg var yderst sexuelt aktiv da vi mødtes - så kom børnene, og i løbet af de sidste 1 1/2 måned er det vidst blevet til 1 gang? - tror jeg..
- Vores søn skal altså også klippes!
- Gad vide om vores venner tror vi har glemt dem...
- Jeg håber ikke der kommer nogen julegaver til børnene der skal byttes.. Det orker jeg ikk!
- Min mand skal arbejde mellem jul og nytår, hvordan skal jeg få skrevet 25 siders rapport, plus beregningsbilag på 20 sider.
- Jeg skal ha hentet min mands julegave!!! Shit - Hvornår skal jeg gøre det???
......
Det blev langt. Hvorfor nu dette indlæg? Hvad ville jeg egentlig med det?
Måske høre om der var nogen kyndige folk derude på skærmen der havde gode råd til en fortvivlet mor, partner og kollega? Har nogen været i samme båd..
Det går over igen af sig sev ikk? lige om lidt ikk?
Glædelig jul med hinanden derude