Fyrværkeri før d. 27/12. - Kan man gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2016

Frk.S

Mit bud er også at ringe til politiet. 

Jeg synes ikke du går i små sko når det generer jer og jeres datter så meget.... og det er jo ulovligt nu.

Jeg ville ikke selv ringe til politiet, selvom det også irriterer mig grænseløst at folk ikke bare kan holde til den tilladte periode. Men det er også kun fordi det ikke som sådan genererer mig og vores børn reagerer ikke på det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg kan godt forstå, at det genener jer. Ville også prøve at ringe til politiet  

Her har vi samme problem. Der bliver fyret af hver gang min datter skal sove. Sjovt nok så er det ikke unge mennesker, men en far med sine børn... Da jeg ved hvem det er, så har jeg overvejet at snakke med ham, men jeg er også bange for jeg går i små sko.

Forstår ikke folk ikke bare kan overholde den regel  

Og bare fordi det er december, så skal andre mennesker ikke generes i den grad som det bliver i TS' opslag. Det er jo noget andet hvis det bare var en gang..

Anmeld Citér

20. december 2016

alenemor42

Her er det så fantastisk at en gruppe unge knægte kaster det efter os og andre når vi er ude at gå med hundene. Det var samme problem sidste år

Jeg er iskold og har ringet til politiet eftersom vi ved hvem drengene er og de vil tage fat i dem. 

Jeg syntes at det først skulle være tilladt at sælge fyrværkeriet d. 27 også når man ikke må fyre det af alligevel. Det ville da afhjælpe lidt på problemet.

Anmeld Citér

20. december 2016

Kløver

Frk.S skriver:

Mit bud er også at ringe til politiet. 

Jeg synes ikke du går i små sko når det generer jer og jeres datter så meget.... og det er jo ulovligt nu.

Jeg ville ikke selv ringe til politiet, selvom det også irriterer mig grænseløst at folk ikke bare kan holde til den tilladte periode. Men det er også kun fordi det ikke som sådan genererer mig og vores børn reagerer ikke på det. 

Jeg er enig i at du ikke går i for små sko, og synes også et opkald til politiet er helt i orden 

Anmeld Citér

20. december 2016

Frk.S

alenemor42 skriver:

Her er det så fantastisk at en gruppe unge knægte kaster det efter os og andre når vi er ude at gå med hundene. Det var samme problem sidste år

Jeg er iskold og har ringet til politiet eftersom vi ved hvem drengene er og de vil tage fat i dem. 

Jeg syntes at det først skulle være tilladt at sælge fyrværkeriet d. 27 også når man ikke må fyre det af alligevel. Det ville da afhjælpe lidt på problemet.

Hold da op... så ville jeg i hvert fald også ringe til politiet uden at tøve. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.