Fyrværkeri før d. 27/12. - Kan man gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
14 svar
17 synes godt om
19. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg oplever HVER aften at der er en eller anden bunke idioter der fyrer fyrværkeri af på fællesarealerne her hvor jeg bor. 

Og jeg er (pænt sagt) mere end bare en lille smule træt af det. - Jeg er faktisk pisse arrig! Et er at jeg bliver skide bange hver gang det sker, noget andet er at det vækker min datter og skræmmer hende så jeg kan bruge 2-3 timer efterfølgende på at hun skal falde til ro og sove igen. 

Vi snakker ikke 1-2 raketter men 3-4 batterier på samme tid!

Kan man gøre noget? Melde det til politiet? Mon de gider at tage sig af det?

Ja ja, kan godt være jeg går i små sko, men for fanden hvor har jeg bare fået NOK!..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2016

Patriark

Skriv en klage.

Anmeld Citér

19. december 2016

MamaGulloev

Patriark skriver:

Skriv en klage.

Hvor? Hvordan?

Anmeld Citér

19. december 2016

Billefamilie

I vores by bliver der også fyret masser af fyrværkeri her i de her dage. ALLE mine 4 børn vågner også af fyrværkeriet. Dog lidt noget andet da de tre ældste ikke er bange for det, men vil se fyrværkeriet...

Jeg har hver aften vildt meget lyst til at gå ud for at råbe og skrige at dem der "leger" med det skal stoppe!!! Men jeg gør det ikke, for det er altså kun december og nytår én gang om året, og det skal de unge eller hvem der nu fyrer af nu have lov til at nyde

Anmeld Citér

19. december 2016

Sprit25

MummiT skriver:

Jeg oplever HVER aften at der er en eller anden bunke idioter der fyrer fyrværkeri af på fællesarealerne her hvor jeg bor. 

Og jeg er (pænt sagt) mere end bare en lille smule træt af det. - Jeg er faktisk pisse arrig! Et er at jeg bliver skide bange hver gang det sker, noget andet er at det vækker min datter og skræmmer hende så jeg kan bruge 2-3 timer efterfølgende på at hun skal falde til ro og sove igen. 

Ja ja, kan godt være jeg går i små sko, men for fanden hvor har jeg bare fået NOK!..

Det er ulovligt at fyre af nu så jeg ville ringe til politiet

Anmeld Citér

19. december 2016

AnoMom

MummiT skriver:

Ved ikke im politiet gør noget. Men eftersom det er ulovligt så synes jeg da du skal ringe og melde det til politiet. 

Og nej du går ikke i små sko. Er fandme også træt af at folk ikk kan overholde de regler der om vente med at fyre af til det er tilladt 

Anmeld Citér

19. december 2016

MamaGulloev

Billefamilie skriver:

I vores by bliver der også fyret masser af fyrværkeri her i de her dage. ALLE mine 4 børn vågner også af fyrværkeriet. Dog lidt noget andet da de tre ældste ikke er bange for det, men vil se fyrværkeriet...

Jeg har hver aften vildt meget lyst til at gå ud for at råbe og skrige at dem der "leger" med det skal stoppe!!! Men jeg gør det ikke, for det er altså kun december og nytår én gang om året, og det skal de unge eller hvem der nu fyrer af nu have lov til at nyde

Igen, det kan godt være jeg går i små sko, men jeg er sådan set lige glad med at det kun er december en gang om året, synes godt folk kunne holde det lort inden for den tid hvor det faktisk er tilladt. 
Men det bunder nok ud i at jeg selv er hunderæd for det, og som sagt sidder med en 2-årig der er bange og ikke vil sove 2-3 bagefter. Så vi kommer ofte først rigtig i seng kl 12-1 stykker når de fyrer af sent om aftenen. 

Anmeld Citér

19. december 2016

MamaGulloev

Sprit25 skriver:

Det er ulovligt at fyre af nu så jeg ville ringe til politiet

Tror jeg også jeg vil gøre i morgen. Var bare ikke helt klar over om man som sådan kunne det. 

Anmeld Citér

19. december 2016

MamaGulloev

AnoMom skriver:

Ved ikke im politiet gør noget. Men eftersom det er ulovligt så synes jeg da du skal ringe og melde det til politiet. 

Og nej du går ikke i små sko. Er fandme også træt af at folk ikk kan overholde de regler der om vente med at fyre af til det er tilladt 

Tak for dit svar.

Jeg ringer til politiet når de begynder at fyre det af i morgen. 

Synes det er utroligt at hele december skal gå med det pis..

Anmeld Citér

20. december 2016

Sprit25

MummiT skriver:

Igen, det kan godt være jeg går i små sko, men jeg er sådan set lige glad med at det kun er december en gang om året, synes godt folk kunne holde det lort inden for den tid hvor det faktisk er tilladt. 
Men det bunder nok ud i at jeg selv er hunderæd for det, og som sagt sidder med en 2-årig der er bange og ikke vil sove 2-3 bagefter. Så vi kommer ofte først rigtig i seng kl 12-1 stykker når de fyrer af sent om aftenen. 

Jeg er også mega ræd! Den 31 holder jeg mig indendøre når mørket falder på. Efter vi har fået barn er min mand inde med mig. 

Hun er heldigvis ikke ræd, men det skyldes heldigvis at min mand er hjemme med os! Han er ligeglad 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.