Blødning, er det slut? ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2016

crish89

Smølfine123 skriver:

Jeg styrtblødte og klumper. Klumperne var så størknet blod og små vævstykker fra moderkagen. Har i dag en dreng på 3. Men det kan også være en abort. Bare om at få det undersøgt.

Dejligt at hører det ik kun behøver være dårligt. Testede jo positivt i fredags og idag ved lægen var testen så negativ, så de ville ikke tage blodprøve. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2016

crish89

Til alle jer der har været søde at svarer. 

Jeg testede jo positiv i fredags og testen ved lægen nu her idag var negativ, så hun mente ik der var noget og vi skulle bare hjem og prøve igen. 

Ingen blodprøve ville de lave. 

Anmeld Citér

19. december 2016

crish89

God-mor skriver:

Der er en chance for at du er en af de få der bløder meget i starten, så prøv at få taget nogle blodprøver ved lægen over en uges tid så kan i se om det er en graviditet som er i gang eller som er ved at gå til. 

Jeg krydser fingre for dig 

Dejligt det også kan lade sig gøre at det er det. Undre mig det er næsten væk nu blødningen. Kun helt let pletblødning. 

Men testen ved lægen vsr negativ og de ville derfor ikke tage blodprøve, da jeg nok havde fanget en bio, eller havde haft meget sent ægløsning og så jeg ik ret langt henne. 

Anmeld Citér

19. december 2016

God-mor

crish89 skriver:

Dejligt det også kan lade sig gøre at det er det. Undre mig det er næsten væk nu blødningen. Kun helt let pletblødning. 

Men testen ved lægen vsr negativ og de ville derfor ikke tage blodprøve, da jeg nok havde fanget en bio, eller havde haft meget sent ægløsning og så jeg ik ret langt henne. 

Hvis testen er helt negativ i dag så er det desværre nok en bio du har fangetHar selv prøvet det, og man bliver så skuffet. Ville prøve at slappe af og prøve igen og så evt. Om en uges tid tage en test mere for at være sikker på at der ikke er noget eller at der måske alligevel er noget

Anmeld Citér

19. december 2016

crish89

God-mor skriver:

Hvis testen er helt negativ i dag så er det desværre nok en bio du har fangetHar selv prøvet det, og man bliver så skuffet. Ville prøve at slappe af og prøve igen og så evt. Om en uges tid tage en test mere for at være sikker på at der ikke er noget eller at der måske alligevel er noget

Det var den desværre. Ja tror desværre også det er en bio jeg har fanget øv øv. Ja synes bare man blir så skuffet.  Vi havde ekstra lagt PB lidt på hylden da vi de sidste mange måneder har renorvere hus og haft en masse andet at se til, så håbede det var det der havde givet ro til kroppen.  Vi er først færdige nu og ja det er bare træls det så heller ik hjalp. 

Det prøver jeg at gøre, så ved jeg ihvertfald at der ikke er noget eller måske er heldig..  

tusind tak for dine dejlige svar, dejligt at nogen forstår hvordan det føles og lige kan sende lidt hjælp med på vejen. 

Anmeld Citér

19. december 2016

God-mor

crish89 skriver:

Det var den desværre. Ja tror desværre også det er en bio jeg har fanget øv øv. Ja synes bare man blir så skuffet.  Vi havde ekstra lagt PB lidt på hylden da vi de sidste mange måneder har renorvere hus og haft en masse andet at se til, så håbede det var det der havde givet ro til kroppen.  Vi er først færdige nu og ja det er bare træls det så heller ik hjalp. 

Det prøver jeg at gøre, så ved jeg ihvertfald at der ikke er noget eller måske er heldig..  

tusind tak for dine dejlige svar, dejligt at nogen forstår hvordan det føles og lige kan sende lidt hjælp med på vejen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.