Blødning, er det slut? ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
15 svar
1 synes godt om
19. december 2016

crish89

Øv æv nu mistede jeg helt håbet.

Blødningen tog til igår aftes. Har i nat blødt som helt almindelig mens. Var så glad efter sen positive test i fredags, efter vi har prøvet så længe.

Har ikke haft smerter udover jag i venstre side i 10 min igår aftes.

Undskyld detaljerne nedenunder!

Her til morgen vågnede jeg og havde blødt lidt i bindet. Men da jeg havde tisset og skulle tørre mig var der sådan en meget slimede klar blod og er par enkle mærke klumper.

Er det ikke dårlige tegn? Føler mig endnu en smule oppustet og hård i nederste del af maven..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2016

esioul

crish89 skriver:

Blødningen tog til igår aftes. Har i nat blødt som helt almindelig mens. Var så glad efter sen positive test i fredags, efter vi har prøvet så længe.

Her til morgen vågnede jeg og havde blødt lidt i bindet. Men da jeg havde tisset og skulle tørre mig var der sådan en meget slimede klar blod og er par enkle mærke klumper.

Er det ikke dårlige tegn? Føler mig endnu en smule oppustet og hård i nederste del af maven..

Det lyder ikke som et helt godt tegn 

Er dine tests blevet tydligere?

Anmeld Citér

19. december 2016

God-mor

crish89 skriver:

Det lyder desværre som en spontan abort/biokemisk graviditet.  

Anmeld Citér

19. december 2016

crish89

esioul skriver:

Det lyder ikke som et helt godt tegn 

Er dine tests blevet tydligere?

Testede først positiv i fredags 6+2, så skal til lægen idag kl.12. Men har lige ringet til hende, hun mener der ik er nogen grund til test nu når jeg bløder helt almindeligt, så det nok bare en bio. Men er bare så meget i tvivl. 

Ved ikke om blødning og de ting jeg beskrev overhovedet gir nogen mulighed for graviditeten fortsætter. Skulle have haft mens om 6 dage ca 

Anmeld Citér

19. december 2016

crish89

God-mor skriver:

Det lyder desværre som en spontan abort/biokemisk graviditet.  

Øv havde det lidt på fornemmelsen. Men må op på hesten igen. Tak for svar 

Anmeld Citér

19. december 2016

esioul

crish89 skriver:

Testede først positiv i fredags 6+2, så skal til lægen idag kl.12. Men har lige ringet til hende, hun mener der ik er nogen grund til test nu når jeg bløder helt almindeligt, så det nok bare en bio. Men er bare så meget i tvivl. 

Ved ikke om blødning og de ting jeg beskrev overhovedet gir nogen mulighed for graviditeten fortsætter. Skulle have haft mens om 6 dage ca 

Du skal i hvert fald have taget blodprøver, så graviditet udenfor livmoderen kan udelukkes. 

Der er nok en meget lille chance, men hvis dine tests ikke tager til i styrke tænker jeg løbet er kørt

Anmeld Citér

19. december 2016

God-mor

crish89 skriver:

Øv havde det lidt på fornemmelsen. Men må op på hesten igen. Tak for svar 

Der er en chance for at du er en af de få der bløder meget i starten, så prøv at få taget nogle blodprøver ved lægen over en uges tid så kan i se om det er en graviditet som er i gang eller som er ved at gå til. 

Jeg krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

19. december 2016

crish89

esioul skriver:

Du skal i hvert fald have taget blodprøver, så graviditet udenfor livmoderen kan udelukkes. 

Der er nok en meget lille chance, men hvis dine tests ikke tager til i styrke tænker jeg løbet er kørt

Ja det vil jeg også, for at være sikker.. 

jeg tror desværre også løbet er kørt nu. 

Bløder godt nok næsten ik mere, men alligevel 

Anmeld Citér

19. december 2016

crish89

God-mor skriver:

Der er en chance for at du er en af de få der bløder meget i starten, så prøv at få taget nogle blodprøver ved lægen over en uges tid så kan i se om det er en graviditet som er i gang eller som er ved at gå til. 

Jeg krydser fingre for dig 

Tusind tak. Ja det vil jeg prøve at sige til hende her om lidt når jeg skal derop. 

Kan man godt bløde meget og alligevel være gravid, hvis der er sådan slimhinde noget med også. 

Anmeld Citér

19. december 2016

Babilooo

Jeg styrtblødte og klumper. Klumperne var så størknet blod og små vævstykker fra moderkagen. Har i dag en dreng på 3. Men det kan også være en abort. Bare om at få det undersøgt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.