Den der blødning efter fødslen ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2016

Loa

hautecouture skriver:

Ja... altså vi bløder jo efter en fødsel. Efter min første fødsel blødte jeg meget kraftigt i 6 dage hvorefter det bare stoppede fra den ene dag til den anden. Nu var det sådan at både jeg og vores datter var indlagt efter første fødsel, så derfor fik jeg rigeligt med "bleer", klude, underbukser osv stillet til rådighed så der var ingen problemer med at holde det "indenfor" so to speak 

Men nu satser jeg ikke på, at vi skal indlægges igen her 2. gang og derfor vil jeg høre jer hvad I brugte da I kom hjem fra sygehuset? For skal jeg tage udgangspunkt i min første fødsel, så nej - så er natbindende fra libresse osv altså ikke nok. Desværre  Nogle råd??

Jeg måtte bruge to store natbind i og det var stadig ikke nok. Hvis jeg var dig ville jeg smugle deres "bleer"/kæmpebind med hjem fra hospitalet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2016

hautecouture

Loa skriver:

Jeg måtte bruge to store natbind i og det var stadig ikke nok. Hvis jeg var dig ville jeg smugle deres "bleer"/kæmpebind med hjem fra hospitalet

Min kusine arbejder på sygehuset - hun er så sød, at hun lige vil se på om ikke hun kan finde ud af noget til mig  Så nu er jeg, forholdsvis, rolig igen - var bare en af de ting jeg på ingen måder havde skænket en tanke.. før igår omkring midnat 

Anmeld Citér

19. december 2016

MiniMe2005

hautecouture skriver:

Spurgte du personalet om du måtte få nogle eller listede du bare hen i skabet pg tog en stak? 

Jeg tror jeg vil prøve at se om jeg ikke kan skaffe nogle bleer fra sygehuset - men også have en pakke et-eller-andet derhjemme som backup. Hvis planen går i vasken  Og skal faktisk til jordemor på onsdag, så spørger jeg også lige hende 

Jeg tog dem bare  Ellers kan man vist også købe tilsvarende i Matas, mener jeg :-)

Anmeld Citér

19. december 2016

Mor Christa

Alle tre gange jeg har født, har jeg fået bleer og nettrusser og underlag til sengen med hjem  

jeg spurgte bare! Så havde jeg lidt til de første to dage hvor det var værst. Derefter brugte jeg store Natbind (og fortsat de der engangsunderlag til sengen til om natten ) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.