Han har skrevet med en anden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2016

Frk.S

Netop det at han selv har sagt det er over hans grænse hvis du gør det, gør at jeg synes han er helt forkert på den. Hvis han mener det er at overskride en grænse hvorfor gør han det så selv?

Personligt ville jeg have det ok med hvis min mand skrev søde eller * til veninder men hvis han begyndte at skrive det til fremmede kvinder eller begynde at kontakte fremmede kvinder og spørge om de skulle chatte, ville jeg stejle. Det samme hvis det med at skrive søde tydeligt var over hans egen grænse. 

Han virker ikke som om han respekterer dig eller jeres forhold særlig meget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Uha, mine alarmklokker ringer altså. Man kan sige, at det er en småting, han gør, men problemet er, at han går over din grænse og han har tilsyneladende ikke viljestyrke til at lade være. Eller også respekterer han dig ikke nok til at respektere dine grænser. Jeg frygter på dine vegne, at det bare er starten på en række af handlinger fra hans side, der går over din grænse, og hver gang du affinder dig med det, går der lidt af dit selvværd. Jeg taler af erfaring.

Jeg tror, jeg havde sluttet forholdet, hvis jeg var dig. Det er benhårdt at slutte et forhold, men det føles så godt at sige fra, kan jeg sige sig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.